Updating nurse graduate knowledge – the development of the “evidence based practice in nursing” continuing educational programme

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο



Updating nurse graduate knowledge – the development of the “evidence based practice in nursing” continuing educational programme (EN)

Stavropoulou, Areti

Τα τελευταία χρόνια έχει δοθεί μεγάλη βαρύτητα στο σχεδιασμό προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και δια βίου μάθησης. Ο τρόπος και οι προϋποθέσεις σχεδιασμού των εκπαιδευτικών προγραμμάτων συνδέονται με την αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης. Η περιγραφή των σταδίων σχεδιασμού του Προγράμματος Eπικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων «Πρακτική Βασισμένη σε Ενδείξεις στη Νοσηλευτική», που υλοποιήθηκε στο Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Κρήτης, στο ΤΕΙ Αθήνας και στο ΑΤΕΙ Θεσσαλονίκης κατά το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015. Ο σχεδιασμός του Προγράμματος περιελάβανε έξι στάδια. Το κάθε στάδιο αποτελούσε μια ξεχωριστή δραστηριότητα. Η εξέλιξη και τα αποτελέσματα του κάθε σταδίου καθόριζαν την εκκίνηση και το σχεδιασμό του επόμενου σταδίου. Η τελική διαμόρφωση και το αποτέλεσμα του προγράμματος ήταν απόρροια της εμπειρίας που προέκυψε από τα παραπάνω στάδια. Σημαντική γνώση προέκυψε από τα στάδια σχεδιασμού και την αξιολόγηση τους. Ο επιτυχημένος σχεδιασμός ενός εκπαιδευτικού προγράμματος συνδέεται κυρίως σε ποιοτικά στοιχεία, όπως η φιλοσοφία, η εμπειρία, τα χαρακτηριστικά των ανθρώπων και του κοινωνικού πλαισίου μέσα στο οποίο διενεργείται η εκπαίδευση. Οι ποιοτικού τύπου ερευνητικές προσεγγίσεις, η δημιουργία υποστηρικτικών δικτύων και η διαμόρφωση κατάλληλων συνθηκών μάθησης αποτελούν προϋποθέσεις για τον σχεδιασμό προγραμμάτων συνεχιζόμενης εκπαίδευσης και την εφαρμογή της νέας γνώσης στην επαγγελματική πρακτική. (EN)

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

εκπαίδευσης ενηλίκων (EN)
Ιανουάριος-Μάρτιος 2016 (EN)
Νοσηλευτική βασισμένη σε ενδείξεις (EN)
συνεχιζόμενη εκπαίδευση (EN)
δια βίου μάθηση (EN)
σχεδιασμός εκπαίδευσης ενηλίκων (EN)
σχεδιασμός (EN)


Health & Research Journal

Αγγλική γλώσσα

2019-02-07


Postgraduate Program "Intensive Care Units" National and Kapodestrian University of Athens (EN)

2459-3192
Health & Research Journal; Vol 2, No 1 (2016): Volume 2 Issue 1 January - March 2016; 23-33 (EL)
Health & Research Journal; Vol 2, No 1 (2016): Volume 2 Issue 1 January - March 2016; 23-33 (EN)

Copyright (c) 2016 Health & Research Journal (EN)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.