Σχεδίαση και αξιολόγηση περιβαλλόντων διαδικτύου για την υποστήριξη της μάθησης με μελέτη περιπτώσεων

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Σχεδίαση και αξιολόγηση περιβαλλόντων διαδικτύου για την υποστήριξη της μάθησης με μελέτη περιπτώσεων

Παπαδόπουλος, Παντελεήμων Μ.

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

Μάθηση σε συγκείμενο
Μάθηση με μελέτη περιπτώσεων
Learning in context
Διαδίκτυο στην εκπαίδευση
Internet in education
Metacognitive skills
Educational technology
Επιστημολογικές πεποιθήσεις
Computer-supported collaborative learning
Epistemological beliefs
Εκπαιδευτική τεχνολογία
Κατευθυντικές ερωτήσεις
Μάθηση σε ασθενώς δομημένα πεδία
Μεταγνωστικές ικανότητες
Learning style
Τεχνικά υποστηριζόμενη συνεργατική μάθηση
Case-based learning
Question prompts
Learning in ill-structured domains
Μαθησιακό προφίλ


Ελληνική γλώσσα
Αγγλική γλώσσα

2009
2009-11-09T09:28:45Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Θετικών Επιστημών, Τμήμα Πληροφορικής

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.