Η επίδραση διαφορετικών μεθόδων εξάσκησης αντιληπτικών ικανοτήτων στην απόκτηση αντιληπτικής εμπειρογνωμοσύνης στην αντιπτέριση

 
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2009 (EL)

Η επίδραση διαφορετικών μεθόδων εξάσκησης αντιληπτικών ικανοτήτων στην απόκτηση αντιληπτικής εμπειρογνωμοσύνης στην αντιπτέριση

Βότσης, Εύανδρος Π.

PhD Thesis / Διδακτορική Διατριβή
info:eu-repo/semantics/doctoralThesis

Badminton (Παιχνίδι), Εξάσκηση
Explicit learning
Αντιπτέριση (Παιχνίδι), Εξάσκηση
Εκδηλη μάθηση
Αντιπτέριση
badminton
Implicit learning
Πολυπλοκότητα
Badminton (Game), Training
Αδηλη μάθηση
Complexity


Ελληνική γλώσσα

2009
2010-01-04T08:40:08Z


Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Σχολή Επιστημών Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού, Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού

This record is part of 'IKEE', the Institutional Repository of Aristotle University of Thessaloniki's Library and Information Centre found at http://ikee.lib.auth.gr. Unless otherwise stated above, the record metadata were created by and belong to Aristotle University of Thessaloniki Library, Greece and are made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). Unless otherwise stated in the record, the content and copyright of files and fulltext documents belong to their respective authors. Out-of-copyright content that was digitized, converted, processed, modified, etc by AUTh Library, is made available to the public under Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International license (http://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0). You are kindly requested to make a reference to AUTh Library and the URL of the record containing the resource whenever you make use of this material.
info:eu-repo/semantics/openAccess



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.