Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μίας ΔΜΑ, για τη Διάδοση της Θερμότητας με Αγωγή, με Στόχο τη Διερεύνηση των Μαθησιακών Μονοπατιών των Μαθητών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Σχεδιασμός, Ανάπτυξη, Εφαρμογή και Αξιολόγηση μίας ΔΜΑ, για τη Διάδοση της Θερμότητας με Αγωγή, με Στόχο τη Διερεύνηση των Μαθησιακών Μονοπατιών των Μαθητών (EL)
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ, ΑΝΑΠΤΥΞΗ, ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΜΙΑΣ ΔΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑΣ ΜΕ ΑΓΩΓΗ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΜΟΝΟΠΑΤΙΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ (EN)

Βαλκάνου, Ελένη - Μαρία
Σταράκης, Ιωάννης
Ζουπίδης, Αναστάσιος

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-09-14


Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εφαρμογή και η αξιολόγηση μίας ΔΜΑ για τον μηχανισμό διάδοσης της θερμότητας με αγωγή στην Ε’ τάξη του Δημοτικού Σχολείου. Απώτερος στόχος είναι η καταγραφή των μαθησιακών μονοπατιών των μαθητών σε αυτή τη θεματική περιοχή. Η ακολουθία εφαρμόστηκε με τη μέθοδο του διδακτικού πειράματος σε μικρές ομάδες μαθητών. Συμμετέχοντες ήταν 12 μαθητές Ε’ τάξης. Τα διδακτικά πειράματα βιντεοσκοπήθηκαν και ηχογραφήθηκαν. Για την ανάλυση των δεδομένων αξιοποιούνται ποιοτικές μέθοδοι ανάλυσης περιεχομένου. Σε αυτή την εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός του πρώτου διδακτικού πειράματος, καθώς και τα πρώτα αποτελέσματα από την ανάλυσή του. (EL)
The purpose of this study is the design, development, implementation and evaluation of a TLS for the mechanism of heat conduction in the 5th grade of Primary School. Ultimate aim is to capture students’ learning pathways in this thematic area. The sequence was implemented to small group of students with the teaching experiment method. Participants were 12 students of 5th grade. The teaching experiments were videotaped and recorded. Qualitative methods of content analysis are used to analyze the data. In this paper the design of the first teaching experiment, as well as first results from its analysis are presented. (EN)


μονοπάτια μάθησης (EL)
διδακτικό πείραμα (EL)
δημοτικό σχολείο (EL)
διδακτική μαθησιακή ακολουθία (EL)
θερμότητα (EL)
heat (EN)
learning pathways (EN)
teaching learning sequence (EN)
teaching experiment (EN)
primary education (EN)

Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/Ερευνητριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών

Ελληνική γλώσσα

Ένωση για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία (ΕΝΕΦΕΤ) (EL)


2623-3622
Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; 4o Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών και Ερευνητριών (EL)
Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση; 4th NR Panhellenic Conference - 2022 (EN)

Πνευματική ιδιοκτησία (c) 2024 Πανελλήνιο Συνέδριο Νέων Ερευνητών/τριών στη Διδακτική των Φυσικών Επιστημών και Νέων Τεχνολογιών στην Εκπαίδευση (EL)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.