Διαδραστικότητα, μάθηση και μουσειακή εμπειρία : μελέτη περίπτωσης : η «Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας» του Ιδρύματος Ευγενίδου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Πάντειον Πανεπιστήμιο   

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Interactivity, learning and museum experience : case study: the Eugenides Foundation "Interactive Science and Technology Exhibition"
Διαδραστικότητα, μάθηση και μουσειακή εμπειρία : μελέτη περίπτωσης : η «Διαδραστική Έκθεση Επιστήμης και Τεχνολογίας» του Ιδρύματος Ευγενίδου

Χαλινίδου-Βαγγέλα, Ζαχαρούλα

Γκαζή, Ανδρομάχη
Τσακαρέστου, Μπέττυ
Μιχαηλίδου, Μάρθα

Μεταπτυχιακές Εργασίες

2025-03-13T16:59:58Z
2013


This thesis takes an interest in the recent shift of museum education and curatorial philosophy to the paths of experiential learning and interactive experiences. In the research component of the thesis, the case study of the Eugenides Foundation Interactive Exhibition had a multi-methodological design based on evaluating the visitors’ experience while exploring its learning dimensions as well as the visitors’ perceptions around interactivity and its inclusion in the museum exhibition design.
ΠΜΣ Πολιτιστική Διαχείριση
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, ΠΜΣ "Πολιτιστική Διαχείριση", 2013
Η εργασία στρέφει το ενδιαφέρον της στην πρόσφατη μετατόπιση της μουσειακής εκπαιδευτικής και ερμηνευτικής φιλοσοφίας προς τα μονοπάτια της βιωματικής μάθησης και των διαδραστικών εμπειριών. Στο ερευνητικό κομμάτι, η μελέτη της περίπτωσης της Διαδραστικής Έκθεσης του Ιδρύματος Ευγενίδου είχε πολυμεθοδολογικό χαρακτήρα και αφορούσε την αξιολόγηση της εμπειρίας των επισκεπτών, τη διερεύνηση των μαθησιακών διαστάσεών της, καθώς και τις αντιλήψεις των επισκεπτών γύρω από τη διαδραστικότητα και την ένταξή της στον εκθεσιακό μουσειακό σχεδιασμό.
Βιβλιογραφία: σ. 123-129

Μουσεία -- Εκπαιδευτικές απόψεις
Museums -- Educational aspects
Μουσειακές εκθέσεις
Museum exhibits

museum experience, active engagement, experiential learning, multi-methodological approach, visitor studies, Interactive Exhibition Eugenides Foundation
μουσειακή εμπειρία, ενεργός εμπλοκή, βιωματική μάθηση, πολυμεθοδολογική προσέγγιση, έρευνα κοινού, Διαδραστική Έκθεση Ιδρύματος Ευγενίδου

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.