Αναπαραστάσεις της γονιμότητας και διαφήμιση : σύγχρονες τάσεις γονιμότητας και ο ρόλος της διαφήμισης ως νεωτεριστικού προσδιοριστικού παράγοντα της γονιμότητας

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Panteion University   

Αποθετήριο :
Pandemos - Digital Library   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Αναπαραστάσεις της γονιμότητας και διαφήμιση : σύγχρονες τάσεις γονιμότητας και ο ρόλος της διαφήμισης ως νεωτεριστικού προσδιοριστικού παράγοντα της γονιμότητας

Τρύφωνας, Σπυρίδων

Διδακτορικές Διατριβές

2025-03-13T17:05:33Z
2011


Βιβλιογραφία: σ. 136-161
Διατριβή (διδακτορική) - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Κοινωνιολογίας, 2011
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά. Η βιβλιοθήκη διαθέτει αντίτυπο σε έντυπη μορφή.

Fertility, Human -- Social aspects
Γονιμότητα, Ανθρώπινη -- Κοινωνικές απόψεις
Διαφήμιση
Advertising

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Κοινωνιολογίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.