The effectiveness of kindergarten programs which aim at preventing reading and spelling problems in school:A comparison of three different approaches

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2001 (EL)
The effectiveness of kindergarten programs which aim at preventing reading and spelling problems in school:A comparison of three different approaches (EL)

Roth, Ellen

Schneider, Wolfgang

άρθρο (EL)

Εκπαίδευση -- Γερμανία -- (EL)
Δυσλεξία -- (EL)
Ανάγνωση -- Τεχνική -- (EL)
Dyslexia -- (EN)
Education -- Germany -- (EN)
Reading -- Technique -- (EN)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Αγγλική γλώσσα

2001 (EL)

Ψυχολογία, τόμος 8, τευχ. 3, 313-329 (2001) (EL)

Ελληνική Ψυχολογική Εταιρεία (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.