Ένα πρόγραμμα γνωσιακής-συμπεριφοριστικής παρέμβασης για την ενίσχυση της αυτοαποχελεσματικόχηχας σε παιδιά με προβλήματα μάθησης στο σχολείο

 
Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :

Αποθετήριο :
Πάνδημος - Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*
κοινοποιήστε το τεκμήριο




2005 (EL)
Ένα πρόγραμμα γνωσιακής-συμπεριφοριστικής παρέμβασης για την ενίσχυση της αυτοαποχελεσματικόχηχας σε παιδιά με προβλήματα μάθησης στο σχολείο (EL)

Κάρμπα-Σχοινά, Χρυσούλα (EL)

Ζαφειροπούλου, Μαρία (EL)

άρθρο (EL)

Μαθησιακές δυσκολίες -- Ελλάδα (EL)
Γνωστική ψυχολογία (EL)
Learning disabilities -- Greece (EN)
Cognitive psychology (EN)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Ελληνική γλώσσα

2005 (EL)

Ψυχολογία (τόμος 12) (τεύχ. 3) 381-403 (2005) (EL)

Ελληνική Ψυχολογική Εταιρία (EL)



*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.