Παράγοντες που επηρεάζουν τη μελλοντική αγοραστική συμπεριφορά: Το πλαίσιο της διαφήμισης, οι συναισθηματικές αντιδράσεις που προκαλούνται κατά την έκθεση στη διαφήμιση, οι γνωστικές/ αξιολογικές κρίσεις, η στάση απέναντι στη διαφήμιση και το προϊόν

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pandemos - Digital Library
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2005 (EN)
Παράγοντες που επηρεάζουν τη μελλοντική αγοραστική συμπεριφορά: Το πλαίσιο της διαφήμισης, οι συναισθηματικές αντιδράσεις που προκαλούνται κατά την έκθεση στη διαφήμιση, οι γνωστικές/ αξιολογικές κρίσεις, η στάση απέναντι στη διαφήμιση και το προϊόν (EL)

Δαρειωτάκη, Φωτεινή (EL)

Μεταπτυχιακές εργασίες (EL)

Καταναλωτική συμπεριφορά -- Ελλάδα - (EL)
Έρευνες αγοράς (EL)
Διαφήμιση (EL)
Νέα προϊόντα (EL)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Greek

2005 (EL)

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)