Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και δημοσιογραφική δεοντολογία σε κρίση: ο ρόλος της ψηφιακής πραγματικότητας

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pandemos - Digital Library
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και δημοσιογραφική δεοντολογία σε κρίση: ο ρόλος της ψηφιακής πραγματικότητας

Μπίμπη, Μαρία

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Ψυχολογίας

Βιβλιογραφία: σ. 102-105
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Ψυχολογίας, ΠΜΣ "Ψυχολογία και ΜΜΕ", 2009

Μέσα μαζικής ενημέρωσης -- Κοινωνικές απόψεις
Journalistic ethics
Mass media -- Social aspects
Δημοσιογραφική ηθική
Μέσα μαζικής ενημέρωσης -- Κοινή γνώμη
Mass media -- Public opinion


2009

iid:1263

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)