Ανάλυση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε συσχετισμό με την συμπεριφορά καταναλωτή: μπορούν οι ενέργειες μιας εταιρείας να επηρεάσουν ουσιαστικά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών;

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pandemos - Digital Library
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)

Ανάλυση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε συσχετισμό με την συμπεριφορά καταναλωτή: μπορούν οι ενέργειες μιας εταιρείας να επηρεάσουν ουσιαστικά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών;

Τριανταφυλλίδου, Δήμητρα

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Ψυχολογίας

Περιέχει βιβλιογραφίες (σ. 103-105) και παραρτήματα
Διπλωματική εργασία - Πάντειο Πανεπιστήμιο. Τμήμα Ψυχολογίας, ΠΜΣ "Ψυχολογία και ΜΜΕ", 2009

Συμπεριφορά καταναλωτών
Consumer behavior
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης
Social responsibility of business -- Greece
Social responsibility of business
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης -- Ελλάδα


2009

iid:1275

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)