Ανάλυση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε συσχετισμό με την συμπεριφορά καταναλωτή: μπορούν οι ενέργειες μιας εταιρείας να επηρεάσουν ουσιαστικά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών;

 
This item is provided by the institution :

Repository :
Pandemos - Digital Library
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2009 (EN)
Ανάλυση της έννοιας της εταιρικής κοινωνικής ευθύνης σε συσχετισμό με την συμπεριφορά καταναλωτή: μπορούν οι ενέργειες μιας εταιρείας να επηρεάσουν ουσιαστικά τις αγοραστικές αποφάσεις των καταναλωτών; (EL)

Τριανταφυλλίδου, Δήμητρα (EL)

Πάντειο Πανεπιστήμιο, Τμήμα Ψυχολογίας (EL)
Τσακαρέστου, Μπέττυ (EL)

Μεταπτυχιακές Εργασίες (EL)

Συμπεριφορά καταναλωτών (EL)
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης (EL)
Κοινωνική ευθύνη της επιχείρησης -- Ελλάδα (EL)
Consumer behavior (EN)
Social responsibility of business -- Greece (EN)
Social responsibility of business (EN)

Πάντειον Πανεπιστήμιο (EL)
Panteion University (EN)

Greek

2009
2009-05-20T07:30:13Z
2009-05-20

Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών (EL)



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)