Σχεδιασμός ενός εργαλείου διερεύνησης των αντιλήψεων των σχεδιαστών δραστηριοτήτων ενός Φεστιβάλ Επιστήμης: Η ανάδειξη του θεωρητικού πλαισίου και ο μετασχηματισμός του σε μεθοδολογική προοπτική

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Σχεδιασμός ενός εργαλείου διερεύνησης των αντιλήψεων των σχεδιαστών δραστηριοτήτων ενός Φεστιβάλ Επιστήμης: Η ανάδειξη του θεωρητικού πλαισίου και ο μετασχηματισμός του σε μεθοδολογική προοπτική (EL)

ΠΑΠΠΑ, ΕΛΠΙΝΙΚΗ
Κολιόπουλος , Δημήτρης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2023-06-05


Το παρόν άρθρο έχει ως στόχο να θέσει τα θεωρητικά και μεθοδολογικά θεμέλια για τη μελέτη των αντιλήψεων των σχεδιαστών σχετικά με τη διαδικασία σχεδιασμού δραστηριοτήτων που αποτελούν μέρος της δράσης εκείνης η οποία είναι γνωστή ως διαδραστική έκθεση ενός φεστιβάλ επιστήμης. Πιο συγκεκριμένα, κατ' αρχάς πρόκειται να παρουσιάσουμε ένα γενικό θεωρητικό πλαίσιο προερχόμενο από τρία ερευνητικά πεδία κοινό χαρακτηριστικό των οποίων είναι ο μετασχηματισμός της επιστημονικής γνώσης όταν αυτή αποτελεί αντικείμενο εκπαίδευσης ή/και δημόσιας κατανόησής της. Στη συνέχεια, θα επιχειρήσουμε να συγκροτήσουμε μια εκδοχή θεωρητικού πλαισίου το οποίο όμως να έχει λειτουργικό χαρακτήρα, δηλαδή, να είναι δυνατή η προσαρμογή του στις ειδικές συνθήκες της διάδοσης της επιστημονικής γνώσης σε περιβάλλον διαδραστικής έκθεσης ενός φεστιβάλ επιστήμης και, συγχρόνως, να μπορεί να οδηγεί σε μια μεθοδολογική προοπτική της αντιμετώπισης του βασικού ερευνητικού ερωτήματος. Τέλος, θα παρουσιαστεί λεπτομερώς η στρατηγική και η τεχνική διερεύνησης των αντιλήψεων των σχεδιαστών μιας τέτοιας διαδραστικής έκθεσης, ενώ θα αναδυθούν και επί μέρους ερευνητικές υποθέσεις ως προϊόντα αυτής ακριβώς της διαδικασίας τεκμηρίωσης της μεθοδολογικής στρατηγικής που θα περιγράψουμε. (EL)


Μη Τυπική Εκπαίδευση (EL)
Μετασχηματισμός Επιστημονικής Γνώσης (EL)
Διαδραστική Έκθεση (EL)
Φεστιβάλ Επιστήμης (EL)
Αντιλήψεις Σχεδιαστών Διαδραστικής Έκθεσης (EL)

Greek

Greek Association for Education in Science and Technology (EL)


2732-8546
Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία; Τόμ. 3 Αρ. 1 (2023): Τόμ. 3 Αρ. 1 (2023); 1-22 (EL)
Research in Science & Technology Education; Vol. 3 No. 1 (2023): Τόμ. 3 Αρ. 1 (2023); 1-22 (EN)

Copyright (c) 2023 Ελπινίκη Παππά, Δημήτρης Κολιόπουλος (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)