Μεταρρύθμιση του Αναλυτικού Προγράμματος Φυσικών Επιστημών από τη σκοπιά των Εκπαιδευτικών

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Μεταρρύθμιση του Αναλυτικού Προγράμματος Φυσικών Επιστημών από τη σκοπιά των Εκπαιδευτικών (EL)

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΠΕΤΡΟΣ
Σταύρου, Δημήτρης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-07-17


Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό πως η σύγκλιση ανάμεσα στο περιεχόμενο μιας εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και τις απόψεις των εκπαιδευτικών, αποτελεί παράγοντα που μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία της. Αυτό συνεπάγεται πως η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται το αναλυτικό πρόγραμμα και τις σχετικές με αυτό μεταρρυθμίσεις, αποτελεί καθοριστικό στοιχείο για κάθε προσπάθεια βελτίωσης της εκπαίδευσης. Σε αυτή την εργασία, διερευνούμε τις απόψεις των εκπαιδευτικών φυσικών επιστημών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με τα βασικά χαρακτηριστικά που οφείλει να έχει μια μεταρρύθμιση του αναλυτικού προγράμματος αλλά και τους παράγοντες που διαμορφώνουν την άποψή τους σε σχέση με μια τέτοια μεταρρύθμιση. Το δείγμα αποτέλεσαν 152 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο που συντάξαμε για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας. (EL)


μεταρρύθμιση αναλυτικού προγράμματος (EL)
προσανατολισμός αναλυτικού προγράμματος (EL)
αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών (EL)
σκοπός εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (EL)

Greek

Greek Association for Education in Science and Technology (EL)


2732-8546
Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024): Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024); 1-28 (EL)
Research in Science & Technology Education; Vol. 4 No. 1 (2024): Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024); 1-28 (EN)

Copyright (c) 2024 Πέτρος Παπαδάκης, Δημήτρης Σταύρου (EN)




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)