Μεταρρύθμιση του Αναλυτικού Προγράμματος Φυσικών Επιστημών από τη σκοπιά των Εκπαιδευτικών

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μεταρρύθμιση του Αναλυτικού Προγράμματος Φυσικών Επιστημών από τη σκοπιά των Εκπαιδευτικών (EL)

ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ, ΠΕΤΡΟΣ
Σταύρου, Δημήτρης

info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion

2024-07-17


Είναι πλέον ευρέως αποδεκτό πως η σύγκλιση ανάμεσα στο περιεχόμενο μιας εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης και τις απόψεις των εκπαιδευτικών, αποτελεί παράγοντα που μπορεί να συμβάλει στην επιτυχία της. Αυτό συνεπάγεται πως η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται το αναλυτικό πρόγραμμα και τις σχετικές με αυτό μεταρρυθμίσεις, αποτελεί καθοριστικό στοιχείο για κάθε προσπάθεια βελτίωσης της εκπαίδευσης. Σε αυτή την εργασία, διερευνούμε τις απόψεις των εκπαιδευτικών φυσικών επιστημών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης σε σχέση με τα βασικά χαρακτηριστικά που οφείλει να έχει μια μεταρρύθμιση του αναλυτικού προγράμματος αλλά και τους παράγοντες που διαμορφώνουν την άποψή τους σε σχέση με μια τέτοια μεταρρύθμιση. Το δείγμα αποτέλεσαν 152 εκπαιδευτικοί, οι οποίοι απάντησαν σε ερωτηματολόγιο που συντάξαμε για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας. (EL)


μεταρρύθμιση αναλυτικού προγράμματος (EL)
προσανατολισμός αναλυτικού προγράμματος (EL)
αναλυτικό πρόγραμμα φυσικών επιστημών (EL)
σκοπός εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης (EL)

Ελληνική γλώσσα

Greek Association for Education in Science and Technology (EL)


2732-8546
Έρευνα για την Εκπαίδευση στις Φυσικές Επιστήμες και την Τεχνολογία; Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024): Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024); 1-28 (EL)
Research in Science & Technology Education; Vol. 4 No. 1 (2024): Τόμ. 4 Αρ. 1 (2024); 1-28 (EN)

Copyright (c) 2024 Πέτρος Παπαδάκης, Δημήτρης Σταύρου (EN)




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.