Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Μηνύματα marketing στα social media. Μελέτη περίπτωσης ενός επώνυμου προιόντος

Τσόγκας, Ηλίας

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2018-10

2018-10


Στην παρούσα πτυχιακή εργασία γίνεται λόγος για τα μηνύματα μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα θα παρουσιαστεί μια μελέτη περίπτωση της εταιρείας Coca Cola. Τα κεφάλαια που αναλύονται παρακάτω έχουν να κάνουν με το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τέλος το ερευνητικό μέρος. O σκοπός της έρευνας είναι να διαπιστωθεί πως μια μεγάλη εταιρεία στην Ελλάδα χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και συγκεκριμένα το Facebook για να επικοινωνήσει με τους διαδικτυακούς της πελάτες. Για να επιτευχθεί ο σκοπός της έρευνας αναλύθηκαν οι αναρτήσεις της Coca Cola στην Ελληνική της σελίδα στο Facebook βάσει των εξής κατηγοριών όπου είναι οι αναρτήσεις για το προϊόν, τη διανομή, την προώθηση πωλήσεων, τις δημόσιες σχέσεις, την εταιρική επωνυμία, τη διαδραστικότητα και τέλος τη ψυχαγωγία. Με βάση την έρευνα των αναρτήσεων της Coca Cola προέκυψε ότι, στη σελίδα της στο Facebook προτιμά να αναρτά κυρίως μηνύματα σχετικά με προωθητικές ενέργειες και τα προϊόντα της. Σε ένα σημαντικό μέρος των αναρτήσεων η εταιρεία προσπαθεί να προάγει την διάδραση με τον

Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαφήμιση
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Διαφήμιση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.