Ο σύγχρονος ρόλος της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού μιας τράπεζας στην αξιοποίηση του προσωπικού της

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2009 (EN)
Ο σύγχρονος ρόλος της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού μιας τράπεζας στην αξιοποίηση του προσωπικού της

Βαρλάμης, Αριστοτέλης

Στην εργασία αυτή γίνεται μια λεπτομερής περιγραφή σχετικά με τoν σύγχρονο ρόλο της Διεύθυνσης Ανθρωπίνου Δυναμικού στην αξιοποίηση του προσωπικού μιας τράπεζας. Είναι γνωστό ότι κάθε μορφής επιχειρήσεις λειτουργούν, αναπτύσσονται και μεγεθύνονται με την συμβολή του ανθρώπινου παράγοντα – κινητήρια δύναμη κάθε επιχείρησης είναι ο άνθρωπος. Για κάθε επιχείρηση είναι πολύ σημαντικό να έχει το κατάλληλο προσωπικό σε κάθε θέση εργασίας, ειδικότερα σε επιχειρήσεις όπως οι τράπεζες, που δραστηριοποιούνται ουσιαστικά στον χώρο της προσφοράς υπηρεσιών και πληροφοριών προς τους πελάτες, το να διαθέτουν το κατάλληλο προσωπικό γίνεται συγκριτικό πλεονέκτημα. Στην οικονομία τις γνώσεις του 2ου αιώνα, εκείνο που διαφοροποιεί τον οργανισμό δεν είναι ο κεφαλαιουχικός εξοπλισμός ή η τεχνολογία αλλά το εργατικό δυναμικό και οι διαδικασίες με τις οποίες αυτές διαμορφώνονται, μετατρέπεται σε στρατηγικό πλεονέκτημα και διατηρείται. Είναι γνωστό ότι οι ελληνικές τράπεζες συμβαδίζουν, και με τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις, έχουν να επιδείξουν τα τελευταία 90 χρόνια μια συνεχή και αυξανόμενη δραστηριότητα στον τομέα της επαγγελματικής εκπαίδευσης. Οι εξελίξεις είναι συνεχής και οι προκλήσεις μεγάλες. Οι τράπεζες πρέπει συνέχεια να ανανεώνουν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους και να παρακολουθούν τις εξελίξεις της τεχνολογίας γιατί οι πελάτες γίνονται όλο και ποιο απαιτητικοί. Στην παρούσα εργασία σε θεωρητικό επίπεδο γίνεται μια αναφορά : α) στο ελληνικό και ευρωπαϊκό τραπεζικό σύστημα, β) στη διοίκηση ανθρωπίνου δυναμικού, γ) στην αξιολόγηση προσωπικού, δ) στις μεθόδους αξιολόγησης και ε) στις αμοιβές και παροχές των εργαζομένων. Σε πρακτικό επίπεδο (εμπειρικό μέρος) επιδιώκεται με την σύνταξη ερωτηματολογίου, η διερεύνηση της εφαρμογής από τις τράπεζες της αξιολόγησης της απόδοσης των εργαζομένων και τις αμοιβές και παροχές που λαμβάνουν οι εργαζόμενοι.

PeerReviewed
Thesis

Τραπεζικό μάνατζμεντ
Διοίκηση προσωπικού

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2009-05-28


Fenderson Press

cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)