Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να μελετήσει τη διαχείριση της εφοδιαστικής αλυσίδας, να περιγράψει τη σημασία των Logistics και να αναζητήσει τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο επιτυγχάνεται η βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών. Η εργασία χωρίζεται σε τέσσερα κεφάλαια και πιο αναλυτικά:
Στο πρώτο κεφάλαιο, δίνεται ένα ορισμός για την εφοδιαστική αλυσίδα και αναλύεται ο στόχος, η δομή και η λειτουργία της.
Στο δεύτερο κεφάλαιο, δίνεται ένας ορισμός και για τα Logistics, γίνεται λόγος για τις βασικές αρχές και δραστηριότητες και δίνονται κάποια στοιχεία για την στρατηγική που αυτά ακολουθούν. Ακόμη, αναφέρεται ο ρόλος των Logistics στην Ελλάδα και γίνεται σύγκριση του περιεχομένου των Logistics με αυτό της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Στο τρίτο κεφάλαιο, γίνεται αναφορά στις λειτουργίες των Logistics και της Εφοδιαστικής Αλυσίδας οι οποίες αφορούν στις αγορές και την οργάνωση των αγορών, τα αποθέματα και την διαχείριση των αποθεμάτων, την μεταφορά και αποθήκευση, ενώ τέλος αναφέρεται και ο σχεδιασμός των καναλιών διανομής και τα προβλήματα που αυτός αντιμετωπίζει.
Στο τέταρτο κεφάλαιο, που είναι και το τελευταίο, γίνεται λόγος για την σχέση ανάμεσα στην εξυπηρέτηση των πελατών και του Marketing. Επιπλέον, δίνεται η σημασία της ποιοτικής και πολιτικής εξυπηρέτησης των πελατών και ο τρόπος με τον οποίο συνδέεται το Μarketing με τα Logisticss. Τέλος, σημειώνεται ο ρόλος των πελατοκεντρικών Εφοδιαστικών Αλυσίδων, όπως επίσης και η απόδοση και έλεγχος του επιπέδου εξυπηρέτησης.
Μ > Μάνατζμεντ
Ε > Εφοδιαστική αλυσίδα
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Μάνατζμεντ
Εφοδιαστική αλυσίδα
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)