Η χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καστοριάς = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kastoria.
Η χρήση του βίντεο στην προώθηση τουριστικών προορισμών. Δημιουργία προωθητικών βίντεο για την περιοχή της Καστοριάς = The use of video in the promotion of touristic destinations. Creation of promotional videos for the region of Kastoria.
Με την τεχνολογία να αναπτύσσεται με εκθετικούς, πλέον, ρυθμούς, οι επιχειρήσεις που «πουλάνε» ένα προϊόν, οφείλουν, αν όχι να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά, άλλα τουλάχιστον να την ακολουθήσουν. Πλέον ο στόχος έχει μεταφερθεί όχι μόνο στο πώς ο επισκέπτης θα βρει μια ιστοσελίδα στο διαδίκτυο αλλά στο πως η σελίδα αυτή θα καταφέρει να διατηρήσει την προσοχή του επισκέπτη, ώστε εν τέλει ο επισκέπτης να προχωρήσει σε αγορά προϊόντος. Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά που συμφωνούν οι ερευνητές είναι πως απαραίτητη προϋπόθεση για την επίτευξη πωλήσεων είναι το ενδιαφέρον περιεχόμενο. Μία ιστοσελίδα με εικόνες, βίντεο και ήχο έχει τις προϋποθέσεις για να κρατήσει αμείωτη την προσοχή του επισκέπτη. Η παρούσα πτυχιακή εργασία στοχεύει στην δημιουργία εντός ελκυστικού προωθητικού βίντεο για την πόλη της Καστοριάς. Παράλληλα γίνεται και αναλυτική περιγραφή των σταδίων που ακολουθήθηκαν για την παραγωγή του προωθητικού βίντεο.
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα
Ψ > Ψηφιακό βίντεο
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ψηφιακό βίντεο
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Τουριστικό μάρκετινγκ
Τουρισμός - Ελλάδα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)