Το Word-of-Μouth αποτελεί ένα ολοένα αναπτυσσόμενο μέσο Marketing με μεγάλη σημασία για τις επιχειρήσεις, που μπορεί να παίζει σημαντικό ρόλο στη λήψη αποφάσεων που λαμβάνονται στα πλαίσια της αγοράς. Η παρούσα εργασία μελετά το Word-of-Μouth ως μέσο Marketing, καθώς και το Multilevel Marketing και το Relationship Marketing, κυρίως μέσα από μια μελέτη περίπτωσης της εταιρείας LR, που δραστηριοποιείται στον κλάδο των καλλυντικών και των συμπληρωμάτων διατροφής. Στα πλαίσια της εργασίας πραγματοποιήθηκε μια ποιοτική έρευνα με συνεντεύξεις από οκτώ συνεργάτες της LR. Ο σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνήσει τις απόψεις των συνεργατών της LR, γύρω από τον τύπο μάρκετινγκ που χρησιμοποιεί η εταιρεία και γύρω από τις πτυχές της συνεργασίας τους που αναφέρονται σε πελάτες, συνεργάτες, αμοιβές, κίνητρα και εκπαίδευση. Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι οι συνεργάτες της εταιρείας που συμμετείχαν στην έρευνα έχουν πολύ έντονη πίστη στην εταιρεία, τις διαδικασίες, τα προϊόντα και τις ηθικές αξίες με τις οποίες λειτουργεί η επιχείρηση. Επίσης, δείχνουν ότι έχουν κατανοήσει το ρόλο και τις πρακτικές του word of mouth marketing και του multilevel marketing και τις διαφορές από το συμβατικό εμπόριο.
Μ > Μάρκετινγκ
Κ > Καλλυντικά
Π > Προώθηση πωλήσεων
Π > Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Καλλυντικά
Προϊόντα - Μάρκετινγκ
Προώθηση πωλήσεων
Μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)