Το επώνυμο προϊόν και η συμπεριφορά του καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης επωνυμίας οίνων

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Το επώνυμο προϊόν και η συμπεριφορά του καταναλωτή: Μελέτη περίπτωσης επωνυμίας οίνων

Σιγκάρη, Ελένη

Thesis (Masters)
masters
Thesis

2018

2018


Είναι αδιαμφισβήτητο, ότι λόγω του μεγάλου ανταγωνισμού, η διαφοροποίηση του προϊόντος από τα ανταγωνιστικά και η απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος, είναι απαραίτητες προϋποθέσεις για τη βέλτιστη απόδοση των εταιριών. Για το λόγο αυτό πρέπει να είναι προσανατολισμένες προς τους καταναλωτές, να έχουν πλήρη γνώση της αγοράς και να δημιουργούν τη μέγιστη δυνατή αξία μαζί τους. Σκοπό της παρούσας έρευνας λοιπόν αποτέλεσε η εφαρμογή του θεωρητικού πλαισίου ώστε να ενισχυθεί το awareness, το brand equity και η πρόθεση αγοράς των καταναλωτών. Πιο συγκεκριμένα, μελετήθηκαν οι περιστάσεις κατανάλωσης του κρασιού, τα μέρη κατανάλωσης, το brand awareness, το brand equity, το brand image, η σύγκλιση της προσωπικότητας των καταναλωτών με τη προσωπικότητα του προϊόντος, η στάση τους απέναντι στο προϊόν, η αντιλαμβανόμενη αξία και η επικοινωνία του, ώστε να γίνει διερεύνηση και ανάλυση της αγοράς του κρασιού για να διεξαχθούν συμπεράσματα και προτάσεις. Τα αποτελέσματα της έρευνας εξήχθησαν με τη χρήση του στατιστικού πακέτου IBM SPSS Statistics 20 και αποτελούν, αφενός σημαντική συμβολή στην μέχρι τώρα έρευνα, αφετέρου χρήσιμο οδηγό για τις σύγχρονες επιχειρήσεις. To σημαντικότερο εύρημα της παρούσας εργασίας είναι πως δεν υπάρχει έντονη διαφοροποίηση μεταξύ των μαρκών και πως οι εταιρίες πρέπει να επανεξετάσουν τη στρατηγική τοποθέτησης τους, στοχεύοντας στη δημιουργία ισχυρής εικόνας ιδιαίτερα προς τα χαρακτηριστικά της καλύτερης γνώμης, της γεύσης, της συνεχούς εξέλιξης, της χαρακτηριστικής εμφάνισης, της σύγκλισης της προσωπικότητας των καταναλωτών που στοχεύουν με την προσωπικότητα της μάρκας και της εμπιστοσύνης.

Μ > Μάρκετινγκ
Α > Ανταγωνιστικότητα

Μάρκετινγκ
Ανταγωνιστικότητα

Ελληνική γλώσσα

Μεταπτυχιακές Διατριβές > ΠΜΣ Τραπεζική και Χρηματοοικονομική
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.