Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing
Δημιουργία ψηφιακού υλικού για νεοσύστατες επιχειρήσεις με σκοπό την προώθησή τους μέσω διαδικτυακού μάρκετινγκ = Digital material creation for startups in order to promote them through internet marketing
Το διαδίκτυο και η δημιουργία του Web 2.0 αποτέλεσαν καταλυτικό στοιχείο στην σύγχρονη ζωή του ανθρώπου. Καθημερινά οι χρήστες του διαδικτύου πραγματοποιούν αμέτρητες αναζητήσεις σε ιστότοπους για να πάρουν τις πληροφορίες που θέλουν. Ο σχεδιασμός των ιστοσελίδων είναι σημαντικός, καθώς αποτελεί την πρόσοψη που ελκύει τον αναγνώστη. Οι επιχειρήσεις ξεκινούν την διαδικτυακή τους παρουσία από την δημιουργία ενός ιστοτόπου. Στη συνέχεια περνούν στην δημιουργία μέσων κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως για την ενίσχυση και την άμεση επικοινωνία με το κοινό τους. Εκτός από την επικοινωνία, οι επιχειρήσεις πραγματοποιούν και ηλεκτρονικές συναλλαγές με τους καταναλωτές μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου και την μετάβαση από το φυσικό κατάστημα στο ηλεκτρονικό. Συνεπώς και άλλες επιχειρησιακές λειτουργίες αλλάζουν μορφή, όπως το μάρκετινγκ. Εκτός από τα παραδοσιακά μέσα που χρησιμοποιούνται, πλέον το διαδικτυακό μάρκετινγκ αποτελεί ισχυρό εργαλείο στη φαρέτρα μιας επιχείρησης καθώς η πλειονότητα των ανθρώπων χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για να επικοινωνήσει και αγοράσει αγαθά καθημερινά.
Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η εξέταση της προώθησης μιας επιχείρησης μέσω του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Επίσης η επαφή με την διαδικασία δημιουργίας της διαδικτυακής παρουσίας, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των στρατηγικών προώθησης για μια εταιρεία. Συνεπώς δημιουργήθηκε μια εικονική επιχείρηση εμπορίας ενδυμάτων, η “Dreamers Clothing”. Ο ιστότοπος δημιουργήθηκε με το πρόγραμμα διαχείρισης περιεχομένου “Wordpress” και το ηλεκτρονικό κατάστημα με την εγκατάσταση του πρόσθετου “Woocommerce”. Με αυτά τα ισχυρά εργαλεία μπορεί μια επιχείρηση να εδραιώσει την παρουσία της στο διαδίκτυο και να εξελιχθεί με χαμηλό κόστος.
Μ > Μάρκετινγκ
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Π > Προώθηση πωλήσεων
Η > Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο
Σ > Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου - (CMS)
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Προώθηση πωλήσεων
Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου - (CMS)
Μάρκετινγκ
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Κοινωνικά δίκτυα
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)