Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ανάπτυξη ηλεκτρονικού καταστήματος

Μανίκας, Ηρακλής Κ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Είναι πλέον γεγονός, πως στην εποχή που ζούμε τα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν εισβάλει στη ζωή και την καθημερινότητα μας, διότι πλέον οι ηλεκτρονικές συναλλαγές είναι ένα εναλλακτικό και εύκολο κομμάτι αγοραπωλησιών για το ευρύ κοινό, που κερδίζει συνεχώς έδαφος από τις φυσικές αγορές. Στο πρώτο κεφάλαιο, σκιαγραφείται η ιστορική αναδρομή των ηλεκτρονικών καταστημάτων, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία τους, καθώς επίσης και οι μορφές και τα είδη των ηλεκτρονικών καταστημάτων. Στο δεύτερο κεφάλαιο, εξετάζονται τα σύγχρονα ηλεκτρονικά καταστήματα με τις ανάγκες που καλύπτουν, τα οφέλη και μειονεκτήματα των ηλεκτρονικών καταστημάτων ως προς την επιχείρηση, τους καταναλωτές και την κοινωνία. Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η φιλοσοφία και η ιστορία του Praktiker, όπως και ο στόχος, ο σκοπός και οι τομείς εμπορίου της εταιρίας, ενώ στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύονται οι καταναλωτικές συμπεριφορές και συνήθειες του δείγματος της έρευνας πάνω στο ηλεκτρονικό κατάστημα του Praktiker.

Η > Ηλεκτρονικό εμπόριο

Ηλεκτρονικό εμπόριο

Greek

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)