Η παρούσα εργασία προσεγγίζει το ζήτημα των Ολυμπιακών Αγώνων από την πλευρά της επικοινωνιακής στρατηγικής που χρησιμοποιήθηκε, όχι μόνο για την ανάληψη των Αγώνων από τη χώρα μας, αλλά και για τη χρονική διάρκεια μετά την ανάληψη, που η προετοιμασία για την τέλεση των Αγώνων βρίσκεται στο τελικό της στάδιο. Βασικός σκοπός της εργασίας είναι να αποδείξει αν ευσταθεί η παρακάτω υπόθεση. Η στρατηγική επικοινωνίας που εφαρμόστηκε για να επιτευχθεί η ανάληψη των Ολυμπιακών αγώνων πριν και μετά την πρόκριση στο τελικό στάδιο διεκδίκησης από την Ελλάδα ήταν σωστή ή όχι και τι άλλαξε σε αυτές τις δύο φάσεις.
Πιο συγκεκριμένα, το πρώτο κεφάλαιο της εργασίας ασχολείται με τη στρατηγική που χρησιμοποιήθηκε κατά το στάδιο της διεκδίκησης των Αγώνων και όπως προκύπτει από το αποτέλεσμα ήταν απόλυτα επιτυχημένη. Ειδικότερα, αναφέρεται στις φάσεις της επικοινωνίας, στο ύφος και στον στόχο της, που δεν ήταν άλλος από το να πείσει τα μέλη της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής ( Δ.Ο.Ε.), ότι η Αθήνα μπορεί να αναλάβει την τέλεση των Αγώνων. Παράλληλα, παραθέτονται και άλλες προσεγγίσεις και προγράμματα επικοινωνίας και εντοπίζονται τα κοινά σημεία με την στρατηγική επικοινωνίας της Οργανωτικής Επιτροπής Ολυμπιακών Αγώνων << Αθήνα 2004 >>.
Το δεύτερο κεφάλαιο αναφέρεται στη μεθοδολογία της έρευνας, αλλά και στην στρατηγική που χρησιμοποιήθηκε κατά την διεκδίκηση των Αγώνων από την κυβέρνηση και από την Οργανωτική Επιτροπή. Για την έρευνα χρησιμοποιήθηκαν πολιτικές, οικονομικές και αθλητικές εφημερίδες, διότι η διάσταση των Ολυμπιακών Αγώνων εκτός από αθλητική είναι και ένα γεγονός με τεράστια πολιτική και οικονομική σημασία.
Το τρίτο κεφάλαιο αναφέρεται στα αποτελέσματα της έρευνας των δύο παραπάνω περιπτώσεων με την ανάλυση του κάθε δημοσιεύματος ξεχωριστά. Δίνεται έμφαση στα σημαντικά σημεία των δημοσιευμάτων που είναι χρήσιμα για την έρευνα.
Τέλος, το τέταρτο κεφάλαιο που είναι και το τελευταίο της εργασίας αποτυπώνει τα συμπεράσματα της έρευνας με σύγκριση των δύο χρονικών περιόδων και αναφέρει με την χρήση στατιστικής τα αποτελέσματα της έρευνας.
Σ > Στρατηγικό μάρκετινγκ
Π > Πολιτιστική πολιτική
Ε > Επικοινωνία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Στρατηγικό μάρκετινγκ
Πολιτιστική πολιτική
Επικοινωνία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)