Δημιουργία Branding Περιοχής – Πόλης και Πολιτισμικό Marketing: η περίπτωση της Κοζάνης

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
TEI of West Macedonia   

Αποθετήριο :
@naktisis   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Δημιουργία Branding Περιοχής – Πόλης και Πολιτισμικό Marketing: η περίπτωση της Κοζάνης

Παναγιωτίδου, Ελένη Χρ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2020

2020


Η εργασία αυτή ασχολείται με την έννοια του city branding και τα βασικά του χαρακτηριστικά. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μία πρώτη εισαγωγή στην έννοια του city branding και του μάρκετινγκ πόλης, ιδιαίτερα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης και της οικονομικής κρίσης, όπου οι σύγχρονες πόλεις αναζητούν συνεχώς νέους τρόπους για να προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους, τόσο σε εθνικό όσο και διεθνές επίπεδο. Το δεύτερο κεφάλαιο αποτελεί τη βιβλιογραφική ανασκόπηση του θέματος της εργασίας. Αναλύεται η έννοια της Επωνυμίας (Brand) και ορίζονται οι έννοιες του προϊόντος, του σήματος και του λογοτύπου. Στη συνέχεια επικεντρωνόμαστε περισσότερο στο city branding, στο place marketing, στις διαφορές μεταξύ branding και λογότυπου, τα βασικά βήματα στο σχεδιασμό του place marketing, παρατίθενται οι βασικοί παράγοντες που εμπλέκονται κατά τη διαδικασία του και η γεωγραφική του προσέγγιση. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται εφαρμογές και παραδείγματα του city branding σε κάποιες μεγάλες πόλεις στον κόσμου, όπως Άμστερνταμ, Λονδίνο και Νέα Υόρκη. Στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η σημαντικότητα του πολιτισμού μιας πόλης στην ανάπτυξη του city branding και τα χαρακτηριστικά στοιχεία της πολιτιστικής κουλτούρας και ταυτότητας. Γίνεται εκτενής αναφορά στο Δήμο Κοζάνης, όσον αφορά στα ιστορικά, οικονομικά και δημογραφικά του στοιχεία, τις παραδόσεις και τα αξιοθέατα του και καταγράφονται δεδομένα από ευρωπαϊκούς φορείς σχετικά με την κατάταξη πόλεων της Ελλάδας σε σχέση με το city branding. Στο πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε για την καταγραφή της παρούσας κατάστασης στην πόλη της Κοζάνης, σύμφωνα με τις γνώμες των επισκεπτών της. Παρουσιάζεται η Μεθοδολογία της Έρευνας που διεξάχθηκε στα πλαίσια της παρούσης εργασίας με τη χρήση ερωτηματολογίων στην ελληνική γλώσσα. Τέλος στο έκτο κεφάλαιο καταγράφονται τα βασικά συμπεράσματα που προέκυψαν από την ανωτέρω εργασία.

Μ > Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.