Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στον τουρισμό: πως η εικονική πραγματικότητα αλλάζει το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η χρήση της εικονικής πραγματικότητας στον τουρισμό: πως η εικονική πραγματικότητα αλλάζει το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών

Χριστογούλα, Χριστίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021-05

2021-05


Σκοπός της παρούσας µελέτης είναι η διερεύνηση του ρόλου της τεχνολογίας της Εικονικής Πραγµατικότητας (ΕΠ) στο µάρκετινγκ προορισµού. Στόχος είναι να εντοπιστούν οι τρέχουσες και οι µελλοντικές τάσεις, κάνοντας φανερό τον ρόλο που διαδραµατίζει και µπορεί να διαδραµατίσει η εικονική πραγµατικότητα µελλοντικά. Αφού εξετάστηκε η υπάρχουσα θεωρία και έγινε αναφορά σε έρευνες, η παρούσα έρευνα πραγµατοποιεί εµπειρική έρευνα µε τη χρήση της ποσοτικής µεθόδου για συλλογή δεδοµένων µέσω ερωτηµατολογίων. Συνολικά, συγκεντρώθηκα 114 ερωτηµατολόγια, τα οποία διαµοιράστηκαν ηλεκτρονικά, λόγω του ότι η έρευνα έλαβε χώρα κατά την εξέλιξη της πανδηµίας του COVID-19 και των µέτρων αποµόνωσης και lockdown για τον περιορισµό εξάπλωσης του ιού. Τα ευρήµατα της παρούσας µελέτης έδειξαν ότι οι ταξιδιώτες βλέπουν την εικονική πραγµατικότητα ως ένα τρόπο που µπορούν να αποκτήσουν περισσότερες πληροφορίες κατά το σχεδιασµό του ταξιδιού σχετικά µε τον τουριστικό προορισµό. Επίσης, τα ευρήµατα της µελέτης έδειξαν ότι οι ταξιδιώτες είναι πρόθυµοι να προσεγγίσουν ενεργά την τεχνολογία εικονικής πραγµατικότητας, καθώς θεωρούν ότι προσφέρει προστιθέµενη αξία σε όλη τη διαδικασία ταξιδιού. Ακόµη ένα σηµαντικό εύρηµα της µελέτης έδειξε ότι η εικονική πραγµατικότητα δεν υπονοµεύει την πραγµατική εµπειρία του ταξιδιώτη, αλλά αντίθετα, µπορεί να ενισχύσει την επιθυµία ταξιδιού καθώς µειώνει το χάσµα µεταξύ αντίληψης και προσδοκίας. Τέλος, αναφορικά µε τον κεντρικό στόχο της παρούσας µελέτης, τα ευρήµατα έδειξαν ότι προς το παρόν η τεχνολογικά εικονικής πραγµατικότητα και ο ρόλος που διαδραµατίζει στο µάρκετινγκ προορισµού είναι στο στάδιο της ανάπτυξης, ενώ µελλοντικά αναµένεται να γνωρίσει µεγάλη αύξηση και δηµοτικότητα.

Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Τ > Ταξίδια
Μ > Μάρκετινγκ
Τ > Τουρισμός
Ε > Εικονική πραγματικότητα
Ε > Ερωτηματολόγιο
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ

Δειγματοληψία (Στατιστική)
Τουρισμός
Ερωτηματολόγιο
Ταξίδια
Μάρκετινγκ
Εικονική πραγματικότητα
Τουριστικό μάρκετινγκ

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)