Δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήση του διαδικτύου ως μέσα ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήση του διαδικτύου ως μέσα ανάπτυξης της εταιρικής ταυτότητας μιας επιχείρησης. Μελέτη περίπτωσης

Παρμαξίδου, Αικατερίνη
Ξίπα, Άννα-Ζωή

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021-03

2021-03


Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη μιας επιχείρησης μέσα από την εταιρική της ταυτότητα και την προώθηση της στο διαδίκτυο. Αρχικά, αναφέρονται οι έννοιες της εταιρικής ταυτότητας και εταιρικής επικοινωνίας όπου και αναλύονται, όπως και η χρήση τους στην σημερινή εποχή για την ολοκλήρωση της εικόνας των σύγχρονων επιχειρήσεων. Όσον αφορά τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να προωθηθεί μια επιχείρηση στο διαδίκτυο, διαπιστώθηκε ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτελούν μια δημοφιλή επιλογή (Facebook, Instagram), με τα Google Ads να αποτελούν μία άλλη εναλλακτική διαφήμισης. Η επίτευξη αυτών των στόχων θα γίνει μέσα από τη χρήση των νέων τεχνολογιών, μιας και είναι σημαντικό να αξιοποιηθούν από τον κλάδο της εταιρικής ταυτότητας. Σκοπός αυτής της έρευνας, ήταν η αξιολόγηση της αποδοτικότητας των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των ιστοσελίδων σχετικά με την ανάδειξη της επιχείρησης μέσα από αυτά και την ανάπτυξη σχέσεων με τους καταναλωτές της. Για να εξακριβωθεί αυτό, εφαρμόστηκε ποσοτική έρευνα μέσα από ένα ερωτηματολόγιο που δημιουργήθηκε για τους χρήστες του διαδικτύου. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας που διεξήχθη, διαπιστώθηκε ότι ένα μεγάλο ποσοστό του δείγματος αξιοποιεί τις ιστοσελίδες και πραγματοποιεί αγορές μέσα από αυτές, ενώ ακόμη εκμεταλλεύεται τα μέσα για να έρθει πιο κοντά με τις επιχειρήσεις, καθώς και για να αναζητήσει πληροφορίες για αυτές. Στη συνέχεια, επιλέχθηκε η επιχείρηση «Ανάσα γης» για να δημιουργηθεί η οπτική παραστατική της εικόνα, μέσα από την δημιουργία ψηφιακού υλικού και χρήσης του διαδικτύου, έτσι ώστε να αναδειχθεί η εταιρική της ταυτότητα. Εν τέλει, η εταιρική ταυτότητα αποδείχθηκε ότι έχει ιδιαίτερη σημασία για τις επιχειρήσεις, καθώς είναι ένα χρήσιμο εργαλείο για την αντίληψη και την ανάδειξή της στους καταναλωτές, ενώ ακόμη προέκυψε ότι μέσω της διαφήμισης οι εταιρείες μπορούν να ενημερώνουν, να ψυχαγωγούν και να πληροφορούν τις ομάδες ενδιαφερομένων για ένα προϊόν ή μια υπηρεσία τους, με σκοπό τη παρακίνηση της αγορά τους.

Ψ > Ψηφιακές επικοινωνίες
Ε > Επιχειρήσεις
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Διαφήμιση
Ε > Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Ι > Ιστοσελίδες - Σχεδίαση

Επιχειρήσεις
Επιχειρησιακός προγραμματισμός
Διαφήμιση
Ιστοσελίδες - Σχεδίαση
Κοινωνικά δίκτυα
Επικοινωνία
Διαδίκτυο (Internet)
Ψηφιακές επικοινωνίες

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)