Η ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης: μελέτη περίπτωση του τουριστικού κλάδου

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Η ανάπτυξη των ελληνικών επιχειρήσεων σε περίοδο οικονομικής κρίσης: μελέτη περίπτωση του τουριστικού κλάδου

Σουγλή, Θεανώ Αθ.

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2021

2021


Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό την εξέταση του φαινομένου της οικονομικής κρίσης στις ελληνικές επιχειρήσεις της χώρας. Οι ελληνικές επιχειρήσεις αποτελούν την βάση της τουριστικής βιομηχανίας ,η ανάπτυξη της οποίας περνάει μέσα από μια σειρά υιοθέτησης νέων επιχειρήσεων και στρατηγικών μοντέλων τα οποία δημιουργούν ένα πιο σταθερό κλίμα στη αγορά. Αναφέρονται οι επιχειρήσεις και οι μορφές στις οποίες εξελίσσονται, καθώς αναλύουμε τα στάδια της οικονομικής κρίσης και τα αίτια όπου οφείλεται αυτή. Στην παρακάτω εργασία γίνεται αναφορά στην ιστορική εξέλιξη του τουρισμού και των εναλλακτικών μορφών του, στις κατηγορίες του τουρισμού και στα είδη των τουριστών καθώς επίσης αναλύεται και η σημασία του τουρισμού ως οικονομικού και κοινωνικού φαινομένου. Επιπλέον, αναφέρονται οι θετικές και οι αρνητικές συνέπειες του τουρισμού. Η Ελλάδα λόγω γεωγραφικής θέσης και μορφολογικής εικόνας έχει το προβάδισμα σε κάθε τομέα των εναλλακτικών μορφών τουρισμού. Πρέπει να τονιστεί ότι τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα για να επενδύσει η Ελλάδα στον Εναλλακτικό Τουρισμό είναι τα εξής: το εξαιρετικό φυσικό περιβάλλον, ο πολιτισμικός και ιστορικός της πλούτος, η αναπτυγμένη τουριστική υποδομή η οποία μπορεί να λειτουργήσει συμπληρωματικά και να υποστηρίξει τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού, η αυξανόμενη ζήτηση για νέες τουριστικές εμπειρίες που οδηγούν σε θετικές προοπτικές ανάπτυξης, και φυσικά ότι η Ελλάδα αποτελεί έναν παγκοσμίως αναγνωρίσιμο προορισμό. Τέλος, αναφέρονται τρόποι και τακτικές για έναν πιο υγιή τουρισμό και για μια καλύτερη ποιότητα ζωής τόσο για τους τουρίστες που επισκέπτονται την χώρα μας όσο και για τους ανθρώπους που ζούμε σε αυτήν.

Ε > Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Τ > Τουριστική οικονομία
Τ > Τουρισμός - Ελλάδα

Επιχειρήσεις - Ελλάδα
Τουριστική οικονομία
Τουρισμός - Ελλάδα

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων (Κοζάνη)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.