Οι αναδυόμενες τεχνολογίες και, επίσης, οι ανατρεπτικές καινοτομίες εφαρμόζονται σε μεγάλο βαθμό στις επιχειρήσεις και στους οργανισμούς, προσφέροντας σημαντικές ευκαιρίες. Με τον ψηφιακό μετασχηματισμό ασκείται σημαντική επιρροή σε όλες τις δομές τους στην παρεχόμενη εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό, στο επιχειρηματικό μοντέλο, αλλά παράλληλα και στις επιχειρησιακές διαδικασίες. Τις τελευταίες δεκαετίες στον χώρο των επιχειρήσεων παρατηρείται μία πρωτόγνωρη φάση αλλαγής, καθώς η λειτουργία τους καθορίζεται από διάφορες τεχνολογίες ψηφιακού μετασχηματισμού. Επίσης, σημαντική θεωρείται η ικανοποίηση των καταναλωτών σε εξατομικευμένο επίπεδο, αλλά ταυτόχρονα και η διαρκής εξέλιξη και αφομοίωση των αναπτυσσόμενων τεχνολογιών. Κατανοώντας, κατά συνέπεια, τον ρόλο του ψηφιακού μετασχηματισμού, κυρίως, στον χώρο του μάρκετινγκ των επιχειρήσεων το θέμα αυτής της εργασίας είναι η ανάπτυξη της ψηφιακής επωνυμίας, παρουσιάζοντας την περίπτωση μίας τοπικής επιχείρησης.
Ψ > Ψηφιακή επικοινωνία
Ε > Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Δ > Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Διαδικτυακό μάρκετινγκ
Ψηφιακή επικοινωνία
Επιχειρήσεις - Ανταγωνιστικότητα
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)