Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από την σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση Μπαράκ Ομπάμα (2008-2016)

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Η επικοινωνιακή στρατηγική των κυβερνήσεων από την σκοπιά της «διαρκούς εκλογικής εκστρατείας»: η περίπτωση Μπαράκ Ομπάμα (2008-2016)

Κανταρά, Ειρήνη

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2022-04

2022-04


Η παρούσα εργασία αποσκοπεί στο να εξετάσει εάν και σε ποιο βαθμό χρησιμοποιήθηκε η στρατηγική της διαρκούς καμπάνιας από τον Obama κατά τη δεύτερη φορά διακυβέρνησης του και κατά πόσο αυτή ήταν αποτελεσματική για την αύξηση της δημοτικότητας του. Για αυτούς τους σκοπούς συλλέγονται δευτερογενή δεδομένα από επιστημονικά άρθρα, εφημερίδες, την ιστοσελίδα του Λευκού Οίκου, από αναρτήσεις από τους προσωπικούς λογαριασμούς κοινωνικής δικτύωσης του Obama και του Λευκού Οίκου και από τις ετήσιες Ομιλίες για την Κατάσταση του Έθνους (State of the Union) στο Κογκρέσο. Για την εξέταση των δεδομένων αυτών χρησιμοποιείται μια ποιοτική προσέγγιση. Παράλληλα πραγματοποιείται ποιοτική ανάλυση περιεχομένου για ένα από τα στοιχεία της permanent campaign . Επιπλέον, για τον έλεγχο της υπόθεσης της επίδραση της στρατηγικής της διαρκούς εκλογικής καμπάνιας στην αύξηση της δημοτικότητας του Obama, συλλέγονται δεδομένα που αφορούν τις δημόσιες εμφανίσεις εθνικής εμβέλειας και δεδομένα από την εταιρεία δημοσκοπήσεων Gallup και διενεργείται μια στατιστική ανάλυση αυτών των δεδομένων. Η παρούσα εργασία ξεκινάει με μια επισκόπηση της υπάρχουσας βιβλιογραφίας πάνω στο θέμα της permanent campaign καθώς και με μία ιστορική αναδρομή της εφαρμογής της στις ΗΠΑ από τον πρόεδρο Nixon 1968 μέχρι την πρώτη τετραετία του Obama 2012. Στο δεύτερο κεφάλαιο αναλύεται η μεθοδολογία της έρευνας και η συλλογή δεδομένων. Στο τρίτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια σύντομη περιγραφή του πολιτικού και μιντιακού συστήματος των ΗΠΑ. Στο τέταρτο κεφάλαιο εξετάζεται το εμπειρικό υλικό. Στο πέμπτο κεφάλαιο πραγματοποιείται μια συγκριτική ανάλυση ανάμεσά στον Obama και τους προηγούμενους Αμερικανούς προέδρους. Τέλος στο τέταρτο κεφάλαιο παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας και οι προτάσεις για μετέπειτα έρευνα.

Δ > Δειγματοληψία (Στατιστική)
Π > Πολιτική
Ε > Επικοινωνία

Δειγματοληψία (Στατιστική)
Επικοινωνία
Πολιτική

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)