Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην έρευνα πολιτικής επικοινωνίας μέσω της χρήσης κοινωνικών δικτύων στην περίοδο της υγειονομικής κρίσης της πανδημίας του κορονοϊού. Αρχικά, για την επίτευξη του σκοπού της παρούσας πτυχιακής εργασίας αντλήθηκε ευρέως επιστημονική βιβλιογραφία. Στη συνέχεια, εφαρμόστηκε ποσοτική έρευνα σε συνδυασμό με το εργαλείο της ανάλυσης περιεχομένου. Η μεθοδολογία της έρευνας επικεντρώθηκε στην επικοινωνιακή στρατηγική πέντε Ελλήνων πολιτικών (Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, Χρήστος Σπίρτζης, Νίκη Κεραμέως, Ανδρέας Ξανθός και Βασίλης Κικίλιας), που εφαρμόστηκε στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης του Twitter. Το Twitter σε περιόδους κρίσης είναι μια από τις πιο βασικές πλατφόρμες δικτύωσης και πιο ευρέως χρησιμοποιούμενη στη σύγχρονη κοινωνία. Επιπλέον, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τρεις στους πέντε πολιτικούς μοιράστηκαν ένα ευρύ φάσμα πληροφοριών με το κοινό τους στο Twitter. Ωστόσο, η πλειονότητα των αναρτήσεων που σχετίζονταν με την πανδημία του COVID-19 φαινόταν να έχει ισχυρό αντίκτυπο και αλληλεπίδραση από την δημόσια πλευρά, η οποία μπορούσε να αναγνωριστεί αναλύοντας τα likes και τα σχόλια που συνέλεξαν οι πολιτικοί στις αναρτήσεις τους.
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Ε > Επικοινωνία
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Δ > Διαδίκτυο (Internet)
Δ > Δημόσια υγεία
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Κοινωνικά δίκτυα
Δημόσια υγεία
Επικοινωνία
Διαδίκτυο (Internet)
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)