Ψηφιακές ιστορίες και εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών με την χρήση διανυσματικών γραφικών και κινούμενου σχεδίου: ναός του Ποσειδώνα – Σούνιο = Digital stories and education. Create educational digital stories using vector graphics and animation: temple of Poseidon at Sounion

Το τεκμήριο παρέχεται από τον φορέα :
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας   

Αποθετήριο :
@νάκτησις   

δείτε την πρωτότυπη σελίδα τεκμηρίου
στον ιστότοπο του αποθετηρίου του φορέα για περισσότερες πληροφορίες και για να δείτε όλα τα ψηφιακά αρχεία του τεκμηρίου*



Ψηφιακές ιστορίες και εκπαίδευση. Δημιουργία ψηφιακών ιστοριών με την χρήση διανυσματικών γραφικών και κινούμενου σχεδίου: ναός του Ποσειδώνα – Σούνιο = Digital stories and education. Create educational digital stories using vector graphics and animation: temple of Poseidon at Sounion

Κουκουρούζη, Στεφανία

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2022-03

2022-03


Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, μέσω της ψηφιακής αφήγησης, με την χρήση διανυσματικών γραφικών και κινούμενου σχεδίου. Στόχος ήταν η υλοποίηση ενός οπτικοακουστικού βίντεο, εκπαιδευτικού περιεχομένου, για την κατανόηση ιστορικών γεγονότων, από όλες τις ηλικίες. Στο πρώτο κεφάλαιο, εξηγούνται έννοιες για την ψηφιακή αφήγηση, σε σύγκριση με την παραδοσιακή και το πως, ένας φυσικός τρόπος ανθρώπινης επικοινωνίας, μπορεί να συνδυαστεί με τα ψηφιακά μέσα και τις νέες τεχνολογίες. Υπάρχουν επτά στοιχεία που λαμβάνονται υπόψιν, για να θεωρηθεί μια ψηφιακή αφήγηση πετυχημένη : η οπτική γωνία, το δραματικό ερώτημα, το συναισθηματικό περιεχόμενο, η οικονομία περιεχομένου, ο ρυθμός εξέλιξης, η φωνή – αφήγηση και η μουσική επένδυση. Εξίσου σημαντικό ρόλο, παίζουν και τα στάδια δημιουργίας μιας ψηφιακής ιστορίας, της προ-παραγωγής, παραγωγής και μετά-παραγωγής του βίντεο. Η αφήγηση, βοηθάει τους ανθρώπους να αλληλοεπιδρούν και να συναναστρέφονται μεταξύ τους και να κατανοούν καλύτερα, πολύπλοκες ιδέες, έννοιες ή πληροφορίες. Στο δεύτερο κεφάλαιο, αναλύεται το πως η εφαρμογή της ψηφιακής αφήγησης στην εκ-παίδευση, προωθεί την εις βάθος κατανόηση ενός θέματος, βάζοντας τον εκπαιδευόμενο στον δημιουργικό τρόπο απεικόνισης ενός θέματος, με την χρήση πολυμέσων. Ένα ακόμα σημαντικό μέσο επικοινωνίας είναι και τα πολυμέσα, τα οποία επίσης συμπεριλαμβάνονται στο δεύτερο κεφάλαιο, αναφέροντας, πως η πληροφορία μπορεί να μεταδοθεί μεμονωμένα ή μέσω πολλαπλών στοιχείων από ένα κείμενο, μία εικόνα, τον ήχο κ.α., σε συνδυασμό με την χρήση των απαιτούμενων λογισμικών προγραμμάτων που ακολουθούν στο κεφάλαιο τρία. Στο κεφάλαιο τέσσερα, αναλύονται τα στάδια παραγωγής του βίντεο, για τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, από την σύλληψη της ιδέας και την έρευνα πάνω στην ιστορία, την συγγραφή σεναρίου, μέχρι και την δημιουργία των πολυμέσων, την σύν-θεση και τέλος την διανομή του τελικού βίντεο. Συμπληρωματικά, στο κεφάλαιο πέντε, δίνεται η περιγραφή του βίντεο, περιγράφο-ντας καρέ-καρέ τον Ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο.

Γ > Γραφικά - Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Π > Προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών
Ψ > Ψηφιακό βίντεο
Ε > Εκπαίδευση
Κ > Κινούμενα σχέδια

Προγράμματα ηλεκτρονικών υπολογιστών
Ψηφιακό βίντεο
Εκπαίδευση
Γραφικά - Ηλεκτρονικοί υπολογιστές
Κινούμενα σχέδια

Ελληνική γλώσσα

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Η εύρυθμη και αδιάλειπτη λειτουργία των διαδικτυακών διευθύνσεων των συλλογών (ψηφιακό αρχείο, καρτέλα τεκμηρίου στο αποθετήριο) είναι αποκλειστική ευθύνη των αντίστοιχων Φορέων περιεχομένου.