Το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελεί “μοχλό” της παγκόσμιας οικονομικής ανάπτυξης με οφέλη τόσο στον τομέα των επιχειρήσεων όσο και στους καταναλωτές. Ως έννοια είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την συνεχή τεχνολογική ανάπτυξη και το διαδίκτυο. Το παρών θέμα αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο και τις εφαρμογές του στην Ελλάδα κατά την περίοδο της οικονομικής κρίσης. Η εργασία επικεντρώνεται στο είδος Επιχείρηση προς Καταναλωτή ή Business-to-Consumer (B2C), το οποίο αποτελεί το πιο δημοφιλές επιχειρηματικό μοντέλο (είδος) ηλεκτρονικού εμπορίου, διότι η πλειονότητα των διαθέσιμων δεδομένων τόσο από Ευρωπαϊκές πηγές όσο και από εγχώριες αναφέρεται στο συγκεκριμένο είδος ηλεκτρονικού εμπορίου. Το κεντρικό θέμα αναλύεται ουσιαστικά σε δύο σημεία, α) τις επιχειρήσεις και την πορεία τους εν μέσω της κρίσης και β) τους καταναλωτές, δηλαδή τη συμπεριφορά τους, τις προτιμήσεις τους και τους λόγους που μεταβάλλεται η συμπεριφορά τους. Επιπλέον, απαντώνται ερωτήματα αναφορικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο και συγκεκριμένα, την έννοια του, την αφετηρία του, τα είδη, τη όλη διαδικασία και άλλα. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στη νομοθεσία γύρω από το ηλεκτρονικό εμπόριο, ένα θέμα μείζονος σημασίας, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο αναπτύσσεται με ταχύτατους ρυθμούς προσελκύοντας μεγάλους όγκους καταναλωτών, η επικείμενη αυτή αύξηση, αυξάνει ταυτόχρονα και τους κινδύνους που ελλοχεύουν. Ακολουθεί αναφορά στην οικονομική κρίση και συγκεκριμένα στους παράγοντες και τα αίτια που οδήγησαν σε αυτή αλλά και στις επιπτώσεις σε μερικούς από τους σημαντικότερους τομείς της κοινωνίας και της οικονομίας της χώρας.