Τα Εθνικό Σύστημα Υγείας: έρευνα μέτρησης ικανοποίησης ασθενών στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας (νοσοκομεία ΕΣΥ, κέντρα υγείας): η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας
Τα Εθνικό Σύστημα Υγείας: έρευνα μέτρησης ικανοποίησης ασθενών στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας (νοσοκομεία ΕΣΥ, κέντρα υγείας): η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας
Η συνεχής παρακολούθηση του βαθμού ικανοποίησης των χρηστών των υπηρεσιών υγείας, με σύνταξη και διανομή ερωτηματολογίων και η επεξεργασία τους στη συνέχεια, αποτελεί βασικό εργαλείο άσκησης σύγχρονης διοίκησης με εφαρμογή μεθόδων συνεχούς ποιοτικού ελέγχου. Στα πλαίσια αυτής της διπλωματικής εργασίας επιχειρείται η παρουσίαση της δο-μής και λειτουργίας των μονάδων παροχής υπηρεσιών υγείας με παράθεση αρχικά του θε-ωρητικού και στη συνέχεια του νομοθετικού υπόβαθρου πάνω στο οποίο εδράζεται η λει-τουργία των Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων του Εθνικού Συστήματος Υγείας. Στη συνέχεια πα-ρατίθεται μία έτοιμη έρευνα μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης των ασθενών ενός Παι-διατρικού Νοσοκομείου του ΕΣΥ και τέλος, παρουσιάζεται μία παρόμοια ερευνητική προ-σπάθεια του συντάκτη της παρούσας διπλωματικής εργασίας και στα πλαίσια αυτής, που έγινε στο Γενικό Νοσοκομείο Βέροιας με τη βοήθεια και συμπαράσταση των υπαλλήλων της Διοικητικής και Νοσηλευτικής Υπηρεσίας.
*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)
Τα Εθνικό Σύστημα Υγείας: έρευνα μέτρησης ικανοποίησης ασθενών στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας (νοσοκομεία ΕΣΥ, κέντρα υγείας): η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας
Τα Εθνικό Σύστημα Υγείας: έρευνα μέτρησης ικανοποίησης ασθενών στις δημόσιες υπηρεσίες υγείας (νοσοκομεία ΕΣΥ, κέντρα υγείας): η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Βέροιας
Βοηθείστε μας να κάνουμε καλύτερο το OpenArchives.gr.