Το θέμα εργασίας πραγματεύεται το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και την Ηλεκτρονική Διαφήμιση στο Διαδίκτυο. Υπάρχει εκτενής αναφορά για την ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα γενικότερα, δηλαδή το διαδίκτυο ως υπόβαθρο της e-επιχειρηματικότητας, το e-επιχειρείν και e-εμπόριο, τους τρόπους παρουσίας των επιχειρήσεων στο διαδίκτυο και τέλος την χρησιμότητα του διαδικτύου για επιχειρήσεις αλλά και ιδιώτες χρήστες. Εξετάζεται η σημασία της ηλεκτρονικής διαφήμισης. Για το λόγο αυτό θα χρησιμοποιηθούν στοιχεία για την ηλεκτρονική διαφήμιση, τον σύγχρονο τρόπο προώθησης αλλά και τις προοπτικές της εναλλακτικής διαφήμισης στο Ίντερνετ.