Η οικονομική κρίση είναι αδιευκρίνιστο ακόμα πόσο θα κρατήσει στην χώρα μας μέχρι να ξαναμπούμε σε τροχιά ανάπτυξης . Το δεδομένο είναι πως έχει αφήσει μια βαθιά πληγή στο ήδη διάτρητο σώμα της ελληνικής οικονομίας, που συνδυαστικά με το βεβαρημένο ιστορικό της την οδηγεί σε μια κατάσταση εκτάκτου ανάγκης.
Οι επιχειρήσεις όμως και ειδικά αυτές των τροφίμων που ερευνούμε στην εργασία μας αυτή έχουν να αντιμετωπίσουν και άλλες ίσως πιο δύσκολες και συγκυριακές κρίσεις . Στην παρούσα διπλωματική θα προσπαθήσουμε να αναδείξουμε τον ρόλο της επικοινωνίας σε περιόδους κρίσης και ερωτήματα όπως τι είναι κρίση , πως αντιμετωπίζεται εταιρικά και επικοινωνιακά. Ο προσανατολισμός μας γεωγραφικός φυσικά θα επικεντρωθεί στην χώρα μας με κάποιες αναφορές για το θέμα σε Ευρωπαϊκό επίπεδο . Σε κάθε περίπτωση αυτό που κυρίως μας ενδιαφέρει είναι το πως θα αντιμετωπίσουμε μία κρίση επικοινωνιακά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο και ποια είναι τα διαχρονικά διδάγματα