Η εργασία επιχειρεί να παρουσιάσει το ρόλο που παίζουν οι καινοτόμες δράσεις και πρακτικές που εφαρμόζει η εταιρεία αλυσίδας discount supermarkets Lidl στην προσπάθειά της να εξασφαλίσει συγκριτικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού της. Μετά την εκτενή αναφορά στην έννοια της καινοτομίας και το ρόλο της σε μια σύγχρονη επιχείρηση και την παρουσίαση της εταιρείας και των προκλήσεων που καλείται να αντιμετωπίσει, συνεχίζουμε στο κυρίως ενδιαφέρον της εργασίας το οποίο είναι η αναφορά στις καινοτόμες δράσεις της εταιρείας και πως αυτές απαντούν στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει. Αν και η εταιρεία δεν προβαίνει σε κάποιες θεαματικές τεχνολογικές καινοτομίες, οι μικρές και απλές παρεμβάσεις στις οποίες έχει προβεί έχουνε μπορέσει να της εξασφαλίσουν ένα σοβαρό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, όπως αυτό φαίνεται από την αναπτυξιακή της πορεία. Περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας της καινοτομίας στη λειτουργία της πιστεύουμε πως θα επιφέρει ακόμα καλύτερα αποτελέσματα.