Η εργασία αυτή στοχεύει στην κατανόηση και ανάλυση των εννοιών μάνατζμεντ, υποκίνηση και ηγεσία. Στην αρχή θα αναφέρουμε τον ορισμός του μάνατζμεντ και θα προσπαθήσουμε να κάνουμε κατανοητή τη σημασία του για τον κόσμο των επιχειρήσεων. Στη συνέχεια, θα κάνουμε λόγο για το σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον και για τις αλλαγές που δέχεται σε καθημερινή βάση, με απώτερο στόχο να καταλάβει ο αναγνώστης ότι η θέση του μάνατζμεντ πρέπει να κατακτηθεί πλέον από το θεσμό της ηγεσίας, ο οποίος ανταποκρίνεται και προσαρμόζεται πιο εύκολα στις παραπάνω αλλαγές. Έπειτα, θα εξετάσουμε την ανθρώπινη συμπεριφορά και θα προτείνουμε τρόπους για την θετική υποκίνηση του ανθρώπινου δυναμικού στους οργανισμούς και στις επιχειρήσεις ώστε να αποδίδουν σύμφωνα με τις προσδοκίες της διοίκησης. Ακόμη, θα ασχοληθούμε με τις οργανωτικές αλλαγές του σύγχρονου κόσμου και θα αναφερθούμε στους αναγκαίους προβληματισμούς που πρέπει να έχουν οι σύγχρονοι ηγέτες για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις και να πετύχουν την πολυπόθητη οργανωτική ανάπτυξη. Επίσης, θα παρουσιάσουμε αναλυτικά το θεσμό της ηγεσίας στην πράξη και θα προτείνουμε κάποιες χρήσιμες οδηγίες και συμβουλές για τους σύγχρονους ηγέτες προκειμένου να αντιμετωπίζουν με επιτυχία τα καθημερινά πρακτικά προβλήματα στον επιχειρησιακό χώρο.Τέλος, θα συνοψίσουμε τις κεντρικές ιδέες της εργασίας αυτής και θα διεξάγουμε τα τελικά συμπεράσματα.
Μ > Μάνατζμεντ
Η > Ηγεσία
Υ > Υποκίνηση
Social Sciences ▶ Economics and Business Accounting
(EN)
Υποκίνηση
Ηγεσία
Μάνατζμεντ
Greek
Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας > Τμήμα Λογιστικής (Κοζάνη)