E-marκeting plan σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2008 (EN)
E-marκeting plan σε μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα

Καλυβιώτη, Ευθυμία

Κύριος σκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση της έννοιας και της σημασίας του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ καθώς επίσης και η ανάλυση του ρόλου των ΜΜΕ στα πλαίσια του e-marketing. Οι δυναμικές εξελίξεις τόσο στον κοινωνικό όσο και στον οικονομικό τομέα τα τελευταία χρόνια αναμφισβήτητα ωθήθηκαν από την ταχεία διάδοση των νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται η πρόκληση του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ και των νέων τεχνολογιών από τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η εργασία χωρίζεται σε δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αναφέρονται όλα τα θεωρητικά στοιχεία που κρίθηκαν απαραίτητα μέσα από την βιβλιογραφική έρευνα. Το δεύτερο μέρος είναι το πρακτικό. Πιο συγκεκριμένα, στο δεύτερο μέρος παρουσιάζονται δύο e-marketing plan.

Thesis
NonPeerReviewed

Ηλεκτρονικό εμπόριο
Μάρκετινγκ
Ηλεκτρονικό επιχειρείν

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2008


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)