Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Μάρκετινγκ και νέες τεχνολογίες

Παπαπέτρου, Διονύσης
Δολιώτης, Σπυρίδων

Η εργασία εξετάζει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες του Μάρκετινγκ του Διαδικτύου, την εξέλιξη των τεχνολογιών αυτών και το πώς αυτές οι τεχνολογίες βοηθούν την επιχείρηση να έρθει πιο κοντά στον καταναλωτή. Ιδιαίτερη μνεία γίνεται για το Social media marketing, αλλά και για τις παραδοσιακές μορφές Online marketing όπως τα banners, τα blogs posts, το SEO κ.α. Στην συνέχεια παραθέτουμε στοιχεία και πίνακες για το πώς το ηλεκτρονικό εμπόριο βοήθησε στην εξάπλωση του e-marketing.Εξετάζουμε την καταναλωτική συμπεριφορά, αυτό το τόσο σημαντικό στοιχείο που προσδιορίζει και το μάρκετινγκ ουσιαστικά.

Thesis
NonPeerReviewed

Διαδικτυακό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)