Η γιγάντωση του διαδικτύου και η εμφάνιση πολλών εταιρειών παροχής έτοιμων λύσεων και παροχής Ίντερνετ έκανε το διαδίκτυο προσιτό σε όλες τις επιχειρήσεις προσφέροντας τους ταυτόχρονα πολλές δυνατότητες για αναβάθμιση των υπηρεσιών και των προϊόντων που προσφέρουν και κυρίως μείωση του κόστους.
Στόχος της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η ερευνά και η ανάλυση των ελληνικών επιχειρήσεων σχετικά με τις θετικές και αρνητικές επιπτώσεις των νέων τεχνολογικών δομών και κυρίως της χρήσης του διαδικτύου. Γίνεται μια προσπάθεια μέσα από βιβλιογραφικές πηγές να αναλυθούν όλοι οι νέοι όροι (e-government, e-commerce….) ώστε οι αναγνώστες της παρούσας εργασίας να κατανοήσουν τις νέες αυτές, ραγδαίες εξελίξεις που επηρεάζουν άμεσα, όχι μόνο τις επιχειρήσεις αλλά έμμεσα και τον πολίτη.