Το viral marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Το viral marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών

Αλεξανδρής, Δημήτριος
Σπανός, Αναστάσιος

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2012

2012


Η πτυχιακή αυτή στοχεύει στο να εξετάσει και να παρουσιάσει το viral marketing, ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Πιο συγκεκριμένα, στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας παρουσιάζεται, εν συντομία, ο ορισμός του marketing και οι βασικές του λειτουργίες στην αγορά. Επίσης, στο κεφάλαιο αυτό αναφέρονται και σχολιάζονται εκτενώς τα διάφορα εργαλεία προώθησης προϊόντων στην αγορά. Σε αυτά περιλαμβάνονται η Word of Mouth επικοινωνία, η Electronic Word of Mouth επικοινωνία, το Viral Marketing καθώς επίσης, και το Direct Marketing. Το δεύτερο κεφάλαιο επικεντρώνεται αποκλειστικά στην ανάλυση του Viral Marketing ως μέσο προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών. Οι ενότητες που θα ακολουθήσουν έχουν σκοπό να παρουσιάσουν τους βασικούς πυλώνες του Viral Marketing και το πώς η σωστή χρήση του θα μπορούσε να οδηγήσει στο μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα, στην ελεύθερη αγορά. Συνυπολογίζοντας όλα τα παραπάνω, και χρησιμοποιώντας παραδείγματα και σχετικές αναφορές η πτυχιακή αυτή δίνει μία σαφή εικόνα του συγκεκριμένου, πολύ δημοφιλούς αλλά αρκετά αμφιλεγόμενου, μέσου προώθησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Μ > Μάρκετινγκ

Μάρκετινγκ

Greek

Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής στη Διοίκηση και στην Οικονομία (Γρεβενά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)