Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν τον τομέα του τουρισμού. Μέσω αυτών, οι τουριστικοί προορισμοί γνωστοποιούνται στο κοινό και οι επισκέπτες εξυπηρετούνται και ικανοποιούνται. Στην παρούσα εργασία, μελετώνται, οι δράσεις των δημοσίων σχέσεων από την πλευρά των επισκεπτών, πως δηλαδή ενημερώθηκαν για τον χώρο και κατά πόσο εξυπηρετήθηκαν. Η έρευνα διεξάγεται στους τουριστικούς προορισμούς του νομού Πέλλας, όπου αφού πρώτα ερωτήθηκαν οι υπεύθυνοι για την προβολή των σημείων, έπειτα ερευνήθηκαν οι απόψεις των επισκεπτών για τις ιαματικές πηγές Πόζαρ Αριδαίας, των καταρρακτών της Έδεσσας, και του νέου αρχαιολογικού μουσείου Πέλλας. Έτσι λοιπόν, διεξάγονται συμπεράσματα με την βοήθεια άλλων ερευνών που παρατίθενται και αναφέρονται στο προφίλ των επισκεπτών, στον τρόπο αναζήτησης που προβαίνουν, στις δημόσιες σχέσεις και στην προώθηση τουριστικών σημείων.
Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως συγκεκριμένες τακτικές προβολής και επικοινωνίας, δεν βοήθησαν τους πόλους του νομού Πέλλας. Αποδεικνύεται επίσης πως με το πέρασμα των ετών, τα ευρήματα κάποιων μελετών δεν ισχύουν, καθώς οι συνήθειες των ανθρώπων αλλάζουν, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνεται και η προτίμηση σε κάποιο συγκεκριμένο μέσο προβολής.
Τ > Τουριστική ανάπτυξη
Τ > Τουριστικό μάρκετινγκ
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστικό μάρκετινγκ
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)