Η επικοινωνία και η προβολή τουριστικών προορισμών από την πλευρά των επισκεπτών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2013 (EN)
Η επικοινωνία και η προβολή τουριστικών προορισμών από την πλευρά των επισκεπτών: η περίπτωση της Π.Ε. Πέλλας

Αδαμίδου, Βασιλική

Οι δημόσιες σχέσεις αποτελούν ένα από τα σημαντικότερα θέματα που απασχολούν τον τομέα του τουρισμού. Μέσω αυτών, οι τουριστικοί προορισμοί γνωστοποιούνται στο κοινό και οι επισκέπτες εξυπηρετούνται και ικανοποιούνται. Στην παρούσα εργασία, μελετώνται, οι δράσεις των δημοσίων σχέσεων από την πλευρά των επισκεπτών, πως δηλαδή ενημερώθηκαν για τον χώρο και κατά πόσο εξυπηρετήθηκαν. Η έρευνα διεξάγεται στους τουριστικούς προορισμούς του νομού Πέλλας, όπου αφού πρώτα ερωτήθηκαν οι υπεύθυνοι για την προβολή των σημείων, έπειτα ερευνήθηκαν οι απόψεις των επισκεπτών για τις ιαματικές πηγές Πόζαρ Αριδαίας, των καταρρακτών της Έδεσσας, και του νέου αρχαιολογικού μουσείου Πέλλας. Έτσι λοιπόν, διεξάγονται συμπεράσματα με την βοήθεια άλλων ερευνών που παρατίθενται και αναφέρονται στο προφίλ των επισκεπτών, στον τρόπο αναζήτησης που προβαίνουν, στις δημόσιες σχέσεις και στην προώθηση τουριστικών σημείων. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως συγκεκριμένες τακτικές προβολής και επικοινωνίας, δεν βοήθησαν τους πόλους του νομού Πέλλας. Αποδεικνύεται επίσης πως με το πέρασμα των ετών, τα ευρήματα κάποιων μελετών δεν ισχύουν, καθώς οι συνήθειες των ανθρώπων αλλάζουν, ενώ ταυτόχρονα διαμορφώνεται και η προτίμηση σε κάποιο συγκεκριμένο μέσο προβολής.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική ανάπτυξη
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)