Η γουνοποιία είναι ένας κλάδος εντάσεως εργασίας, με αύξουσα ανταγωνιστικότητα και με διατήρηση της εξωστρέφειας του κλάδου παρά την κάμψη των μεριδίων στην διεθνή αγορά.
Στην παρούσα εργασία γίνονται κατανοητές οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο ελληνικός κλάδος της γούνας και οι προσπάθειες που γίνονται για να κερδίσει περισσότερες αγορές στο εξωτερικό. Στόχος της εργασίας είναι να δοθεί μια σαφή εικόνα της σημερινής πραγματικότητας του κλάδου αλλά και η συμβολή των Διεθνών Εκθέσεων στην προώθηση των παραγόμενων προϊόντων. Κρίνεται απαραίτητο να δημιουργηθούν προγράμματα για την προβολή της ελληνικής γούνας από δημόσιες και ιδιωτικές οργανώσεις. Ο σκοπός της κρατικής παρέμβασης για την προώθηση είναι η καλύτερη οργάνωση της ελληνικής οικονομίας αφού θα συντελέσει στην ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας και γενικά στη βελτίωση της οικονομικής της θέσης στην ευρωπαϊκή και διεθνή αγορά.
Δ > Διεθνές εμπόριο
Γ > Γουνοποιία
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Διεθνές εμπόριο
Γουνοποιία
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)