Το αντικείμενο της εργασίας έχει ως σκοπό την διερεύνηση της εφαρμογής των παραπάνω μοντέλων στην ελληνική αγορά, τόσο από τις τράπεζες, όσο και από τις επιχειρήσεις. Οι κύριες πλευρές του θέματος που εξετάστηκαν ήταν η θεωρητική ανάλυση του καθενός μοντέλου ξεχωριστά. Αν είναι γνωστή η ύπαρξη των μοντέλων από τις ελληνικές τράπεζες και επιχειρήσεις, αν τα χρησιμοποιούν, ποιο το όφελος που αποκομίζουν από την χρήση αυτών, κατά πόσο πιστεύουν ότι τα Διεθνή Επιχειρηματικά Μοντέλα βοηθούν στις εμπορικές δραστηριότητες των ελληνικών επιχειρήσεων καθώς επίσης και στην ανάπτυξη τους. Τέλος συμπεραίνουμε ότι τα διεθνή επιχειρηματικά μοντέλα άρχισαν να εφαρμόζονται στην ελληνική αγορά κυρίως τα τελευταία δέκα χρόνια. Υπάρχουν μεγάλες προοπτικές εξέλιξης των μοντέλων αυτών στην Ελλάδα, καθώς ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις καταφεύγουν στις συγκεκριμένες μεθόδους.
Λέξεις κλειδιά: franchising, factoring, forfaiting, licensing, joint ventures, κέρδος, ρευστότητα, συναλλαγές, συνεργασία, ανάπτυξη και επέκταση, μείωση κόστους.
F > Franchising
Ε > Επιχειρηματικά μοντέλα
Λ > Λιανικό εμπόριο
Social Sciences ▶ Economics and Business Commerce
(EN)
Franchising
Επιχειρηματικά μοντέλα
Λιανικό εμπόριο
Greek
Πρώην Αυτόνομα Τμήματα > Τμήμα Διεθνούς Εμπορίου (Καστοριά)