Η επικοινωνία ενός τουριστικού προορισμού από την πλευρά του επισκέπτη: η περίπτωση των Χανίων

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2013 (EN)
Η επικοινωνία ενός τουριστικού προορισμού από την πλευρά του επισκέπτη: η περίπτωση των Χανίων

Φραντζεσκάκη, Νεκταρία

Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η ανάδειξη των στοιχείων εκείνων που διαμορφώνουν την εικόνα ενός τουριστικού προορισμού (συγκεκριμένα της πόλης των Χανίων) από την πλευρά εκείνου που τον επισκέπτεται, αφού η γνώμη του τουρίστα είναι αυτή που επηρεάζει περισσότερο τους φορείς που ασχολούνται με τον τουρισμό ώστε να διαμορφώσουν κατάλληλα τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Έτσι, στη συνέχεια θα τονιστούν τα κυριότερα χαρακτηριστικά του τουριστικού μάρκετινγκ ώστε να γίνουν κατανοητοί οι στόχοι του και ο τρόπος εφαρμογής του. Μέσω ερωτηματολογίων όπου φαίνεται η άποψη τουριστών που επισκέφθηκαν το νομό Χανίων μέσα στα προηγούμενα χρόνια φαίνεται ότι ο συγκεκριμένος νομός εφαρμόζει σε γενικές γραμμές τις αρχές του τουριστικού μάρκετινγκ καταφέρνοντας έτσι να παραμένει τα τελευταία χρόνια στις πρώτες επιλογές εγχώριων και ξένων τουριστών. Επιπλέον μέσα από τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο, κατέστη εφικτό να εντοπιστούν τα κυριότερα στοιχεία στον τρόπο προβολής της πόλης που χρειάζονται βελτίωση προκειμένου να γίνει ο νομός ακόμα πιο ανταγωνιστικός στον τομέα του τουρισμού. Έτσι, η εργασία ολοκληρώνεται με συμπεράσματα και προτάσεις προς όλους τους φορείς που ασχολούνται με την τουριστική προβολή της πόλης (δήμος, περιφέρεια, ιδιώτες) ώστε να βελτιωθεί η τουριστική της εικόνα κατά το δυνατόν.

Thesis
NonPeerReviewed

Τουριστική υποδομή
Τουριστικό μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2013


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)