Μελέτη περίπτωσης μεθόδων μάρκετινγκ και διαφήμισης από μια διαφημιστική εταιρία προώθησης προϊόντων από πόρτα σε πόρτα

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*
share




2012 (EN)
Μελέτη περίπτωσης μεθόδων μάρκετινγκ και διαφήμισης από μια διαφημιστική εταιρία προώθησης προϊόντων από πόρτα σε πόρτα

Γεωργούλα, Ευαγγελία

Κατά την ανάλυση της εργασίας μας θα δούμε ότι για να πουληθεί ένα προϊόν θα πρέπει να ικανοποιεί μια συγκεκριμένη ανάγκη του καταναλωτή και ότι πρέπει, επίσης, να επιλεγεί ο κατάλληλος τρόπος προσέγγισης του πελάτη, το κατάλληλο δίκτυο διανομής και η κατάλληλη τιμή πώλησης. Το παραπάνω σκεπτικό, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι όλες ι παραπάνω αποφάσεις και ενέργειες δεν επαρκούν, προκειμένου να πουληθεί ένα προϊόν. Η επιχείρηση πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα της αγοράς προς το οποίο απευθύνεται το προϊόντα της και να πληροφορήσεις τους καταναλωτές για την ύπαρξη του προϊόντος, τονίζοντας συγχρόνως τα χαρακτηριστικά και πλεονεκτήματα του. Η όλη προσέγγιση του θέματος έχει ενδιαφέρον για να το εξετάσουμε λεπτομερέστερα, διότι, η επιχείρηση δια μέσου των στοιχείων του συστήματος επικοινωνίας προσπαθεί να πληροφορήσει και να πείσει τον καταναλωτή ότι αυτή είναι η καλύτερη πηγή ικανοποίησης αναγκών και ότι το προϊόν το οποίο του προσφέρει ο πλανόδιος πωλητής της θα ικανοποιήσει τη συγκεκριμένη του ανάγκη. Φυσικά κατά την προσέγγιση του θέματος μας θα προκύψει ένα βασικό ερώτημα και το οποίο θα πρέπει εμμέσως κατά την ανάλυση μας να απαντηθεί. Το ερώτημα αυτό είναι: Ποιο, από τα στοιχεία του συστήματος επικοινωνίας είναι το πιο αποτελεσματικό για την προβολή των προϊόντων ή υπηρεσιών της επιχείρησης; Το ερώτημα αυτό απαντάται διαδοχικά και αναλυτικά κατά την ανάπτυξη και εξέλιξη της εργασίας μας, δίνοντας σαφείς απαντήσεις και στοιχεία του πρακτικού μάρκετινγκ και τον ρόλο του σε μια επιχείρηση door to door πωλήσεων. Η βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε για την τεκμηριωμένη ανάπτυξη του θέματος μας είναι κυρίως από έλληνες συγγραφείς και ειδικότερα από τα βιβλία του Τζωρτζάκη Κώστα, Τζωρτζάκη Αλεξία και πολλών άλλων. Στο πρώτο κεφάλαιο, αναλύουμε την έννοια του μάρκετινγκ και τα κυριότερα χαρακτηριστικά του. Στο δεύτερο κεφάλαιο, μελετούμε την φιλοσοφία της διαφήμισης και τον ρόλο που διαδραματίζει στην προώθηση των στοιχειοθετημένων μηνυμάτων που επιθυμούν οι παραγγελιοδόχοι της και δημιουργοί της.

Thesis
NonPeerReviewed

Προώθηση πωλήσεων
Μάρκετινγκ

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2012


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)