Η εργασία αυτή ασχολείται με τις λειτουργίες των μέσων κοινωνικοποίησης, τα λεγόμενα social media, οι οποίες ενέχουν ποικίλους τρόπους για τους χρήστες τους να εδραιώσουν μια αποτελεσματικότερη και διαλλακτικότερη επικοινωνία μεταξύ τους. Κατά τα τελευταία έτη και στην Ελλάδα, η ύπαρξη και η χρησιμοποίηση των social media, όπως είναι το facebook και το YouTube, έχει καταστεί ανάρπαστη και από τη στιγμή που η ενημέρωση λαμβάνει χώρα μέσω αυτών των ηλεκτρονικών μέσων, δε θα μπορούσε τα πολιτικά κόμματα να απουσιάζουν από αυτά. Έτσι και στη χώρα μας, τα περισσότερα πολιτικά κόμματα διατηρούν λογαριασμούς στα social media και αποκτούν αμέσως ένα ταχύτατο επικοινωνιακό εργαλείο για τη δημοσιοποίηση των ενεργειών τους και ακολούθως οι χρήστες των social media και πολίτες έχουν ένα χώρο ανάδειξης των στάσεων και απόψεών τους απέναντι στη κυβέρνηση και τους πολιτικούς, πολύ διαφορετικό από αυτόν που τους διαθέτεται περιοδικά με τις εκλογικές κάλπες. Το ερώτημα που ανακύπτει μέσα από αυτή τη πρακτική της διάθεσης και ανταλλαγής πληροφοριών μεταξύ πολιτικών και πολιτών είναι το αν και πώς ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μας η δημιουργία και η υποστήριξη ενός διαλόγου ανάμεσα των δύο αυτών μερών, αφού οτιδήποτε γραπτό που ρέει καθημερινά στα social media παραμένει τυπωμένο σε ένα ηλεκτρονικό μέσο, στη κοινωνία του διαδικτύου.
Π > Πολιτική
Κ > Κοινωνικά δίκτυα
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Κοινωνικά δίκτυα
Πολιτική
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)