Ο καθορισμός της προεκλογικής καμπάνιας. Τελικά ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί ;

This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia   

Repository :
@naktisis   

see the original item page
in the repository's web site and access all digital files if the item*



Ο καθορισμός της προεκλογικής καμπάνιας. Τελικά ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί ;

Καραδημήτρα, Μαρίνα

doctoral
Thesis (BSc)
Thesis

2014

2014


Τα πολιτικά κόμματα συνηθίζουν να καθορίζουν με βάση τις ευρύτερες εξελίξεις την προεκλογική τους ατζέντα και την προεκλογική καμπάνια. Τα μέσα ενημέρωσης επιτηρούν το εσωτερικό και διεθνές περιβάλλον με το να αναφέρουν γεγονότα και να ρίχνουν το φως της δημοσιότητας σε ορισμένα κάθε φορά θέματα, να ερμηνεύουν το νόημα των γεγονότων, άλλοτε χαρακτηρίζοντας τα με κατάλληλες λέξεις, και άλλοτε με το να προβάλλουν τις αιτίες που τα γέννησαν και κοινωνικοποιούν τα άτομα. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’50 έως και τα τέλη της δεκαετίας του ’60 τα Μέσα επιβεβαιώνουν, ενισχύουν και βοηθούν στην αποκρυστάλλωση απόψεων που το κοινό ήδη έχει διαμορφώσει υπό την επήρεια άλλων παραγόντων, όπως π.χ. η διαπροσωπική επικοινωνία, η ταξική θέση, η θρησκεία κ.λπ. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’70, όμως, οι απόψεις των περισσότερων επιστημόνων για τις επιδράσεις των Μέσων στο κοινό άλλαξαν. Τα Μέσα καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο της δημοσιότητας (agenda-setting), διαμορφώνουν την αντίληψη του γενικού κοινού για την πολιτική, και επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πολιτικών ελίτ και των ομάδων πίεσης πάνω σε συγκεκριμένα θέματα. Η παρούσα εργασία έχει στόχο, να διερευνήσει ποιος καθορίζει την ατζέντα, της προεκλογικής καμπάνιας, ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί.

Π > Πολιτική επιστήμη
Π > Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Πολιτική επιστήμη

Greek

Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας ΤΕ (Καστοριά)
ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας




*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)