Ο καθορισμός της προεκλογικής καμπάνιας. Τελικά ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί ;

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
Ο καθορισμός της προεκλογικής καμπάνιας. Τελικά ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί ;

Καραδημήτρα, Μαρίνα

Τα πολιτικά κόμματα συνηθίζουν να καθορίζουν με βάση τις ευρύτερες εξελίξεις την προεκλογική τους ατζέντα και την προεκλογική καμπάνια. Τα μέσα ενημέρωσης επιτηρούν το εσωτερικό και διεθνές περιβάλλον με το να αναφέρουν γεγονότα και να ρίχνουν το φως της δημοσιότητας σε ορισμένα κάθε φορά θέματα, να ερμηνεύουν το νόημα των γεγονότων, άλλοτε χαρακτηρίζοντας τα με κατάλληλες λέξεις, και άλλοτε με το να προβάλλουν τις αιτίες που τα γέννησαν και κοινωνικοποιούν τα άτομα. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’50 έως και τα τέλη της δεκαετίας του ’60 τα Μέσα επιβεβαιώνουν, ενισχύουν και βοηθούν στην αποκρυστάλλωση απόψεων που το κοινό ήδη έχει διαμορφώσει υπό την επήρεια άλλων παραγόντων, όπως π.χ. η διαπροσωπική επικοινωνία, η ταξική θέση, η θρησκεία κ.λπ. Από τις αρχές της δεκαετίας του ’70, όμως, οι απόψεις των περισσότερων επιστημόνων για τις επιδράσεις των Μέσων στο κοινό άλλαξαν. Τα Μέσα καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο της δημοσιότητας (agenda-setting), διαμορφώνουν την αντίληψη του γενικού κοινού για την πολιτική, και επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πολιτικών ελίτ και των ομάδων πίεσης πάνω σε συγκεκριμένα θέματα. Η παρούσα εργασία έχει στόχο, να διερευνήσει ποιος καθορίζει την ατζέντα, της προεκλογικής καμπάνιας, ποιος οδηγεί και ποιος ακολουθεί.

Thesis
NonPeerReviewed

Πολιτική επικοινωνία - Ελλάδα
Πολιτική επιστήμη

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)