E-learning και Web 2.0: οι κοινωνικές πλατφόρμες / δίκτυα ως περιβάλλοντα ανοικτής μάθησης

RDF 

 
This item is provided by the institution :
TEI of West Macedonia
Repository :
@naktisis
see item page
in the web site of the repository *
share



Semantic enrichment/homogenization by EKT

2014 (EN)
E-learning και Web 2.0: οι κοινωνικές πλατφόρμες / δίκτυα ως περιβάλλοντα ανοικτής μάθησης

Γκιζίμη, Μαρία

Η εργασία αυτή πραγματεύεται την ηλεκτρονική μάθηση που πηγάζει από τα εργαλεία και τις εφαρμογές του Ιστού 2.0, πιο συγκεκριμένα τις κοινωνικές πλατφόρμες/δίκτυα. Το κύριο ερευνητικό ερώτημα είναι εάν οι κοινωνικές πλατφόρμες/δίκτυα είναι περιβάλλοντα ανοιχτής μάθησης. Στο πρώτο μέρος της εργασίας παρουσιάζονται και συζητιούνται: η έννοια της ηλεκτρονικής μάθησης (Elearning), τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά της, οι κατηγορίες στις οποίες διαχωρίζεται και η σύγκρισή της με την παραδοσιακή μάθηση. Στο δεύτερο μέρος παρουσιάζεται και αναλύεται ο Ιστός 2.0 (Web 2.0), η σύγκρισή του με τον Ιστό 1.0, οι αρχές που τον διέπουν, τα εργαλεία και οι εφαρμογές του. Ακόμα, στο δεύτερο μέρος γίνεται αναφορά στην άτυπη μάθηση, στον κονεκτιβισμό ως θεωρία μάθησης, και σε έρευνες σχετικές με το θέμα της εργασίας. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η κεντρική έρευνα της εργασίας, που διεξήχθη με τη δημιουργία ενός ερωτηματολογίου, και αναλύονται τα αποτελέσματά της. Ο τρόπος ανάλυσης της έρευνας πραγματοποιήθηκε με ποσοτική και ποιοτική ανάλυση. Εν κατακλείδι, η παρούσα έρευνα έχει ως στόχο να αποδείξει αν το Facebook και το Youtube θεωρούνται περιβάλλοντα μάθησης. Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει ότι τα δυο μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούν να θεωρηθούν περιβάλλοντα μάθησης. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας παρατίθενται τα συμπεράσματα της έρευνας και μερικές προτάσεις για μελλοντική έρευνα.

Thesis
NonPeerReviewed

E-learning
Εκπαίδευση εξ΄ αποστάσεως
Κοινωνικά δίκτυα

Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα (ΤΕΙ) Δυτικής Μακεδονίας (EL)
TEI of West Macedonia (EN)

2014


cc_by_nc_nd



*Institutions are responsible for keeping their URLs functional (digital file, item page in repository site)