Η εργασία αυτή αναφέρεται στην Ελληνική γουνοποιία και συγκεκριμένα στον Νομό Καστοριάς. Σκοπός και στόχος της παρούσης εργασίας είναι η διερεύνηση και η αξιολόγηση της επικοινωνίας που υπάρχει στο κλάδο της γουνοποιία της Καστοριάς προτείνοντας τρόπους και λύσεις που θα βοηθούσαν στην καλύτερη ανάπτυξη και προώθηση του κλάδου. Ποια είναι η επικοινωνία των φορέων της γούνας με τους γουνοποιούς, με την τοπική εξουσία, με τα Μ.Μ.Ε. καθώς και μεταξύ των φορέων της γούνας. Επίσης, ποιες προοπτικές υπάρχουν λαμβάνοντας υπόψη τα προβλήματα επικοινωνίας για να αναπτυχθεί και να προωθηθεί η γουνοποιία της Καστοριάς.
Η παρούσα εργασία αντλεί στοιχεία τόσο από βιβλία και εγχειρίδια, όσο και από άρθρα και δημοσιεύματα στο διαδίκτυο. Η βασική πηγή συλλογής στοιχείων ήταν οι προσωπικές συνεντεύξεις με φορείς και δημοσιογράφους.
Γ > Γουνοποιία
Δ > Δημόσιες σχέσεις
Social Sciences ▶ Media and Communications Media
(EN)
Δημόσιες σχέσεις
Γουνοποιία
Greek
Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών > Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων (Καστοριά)